סלקום פרסמה תוצאות עסקיות: ירידה של כ-7% בהכנסות וההפסד – גדל
התוצאות העסקיות לרבעון השני של השנה מעידות על קיטון של 7.15 אחוזים בהכנסות, ל-855 מיליון שקל, וגידול של 31.4% בהפסד הנקי, ל-46 מיליון שקל ● אבי גבאי, המנכ"ל: "ברבעון השני התמודדנו עם השפעות משבר הקורונה אשר הובילו לירידה בהכנסות"
סלקום פרסמה את התוצאות העסקיות שלה, עם גידול בהפסד הנקי ומעבר להפסד תפעולי וירידה בהכנסות.
התוצאות העסקיות, המתייחסות לרבעון השני של השנה, מעידות על כך שההוצאות הכלליות קטנו ל-877 מיליון שקל, ירידה של 4.05% שהם 37 מיליון שקל. ההכנסות ירדו ב-65 מיליון, ל-855 מיליון, ירידה של 7.1% הנובעת ברובה מירידה בהיקף פעילות הרומינג (שירותי נדידה) של החברה, כתוצאה ממשבר הקורונה.
באותם שלושה חודשים, ההפסד התפעולי הסתכם ב-22 מיליון, לעומת רווח תפעולי של 6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי גדל ב-31.4%, ל-46 מיליון, לעומת 35 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBIDTA, הרווח לפני פחת, ריבית ומיסים, ירד ב-4.7%, ל-222 מיליון שקלים.
התוצאות "למרות מגבלות הסגר והעבודה מרחוק"
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת סלקום: "ברבעון השני התמודדנו עם השפעות משבר הקורונה אשר הובילו לירידה בהכנסות החברה. בזכות תגובה מהירה, הצלחנו להקטין את הוצאות התפעול, לקזז חלק ניכר מהשפעות המשבר ולתת שירות טוב מאד ללקוחותינו, למרות מגבלות הסגר והעבודה מרחוק".
"אנו מרוצים ממכרז תדרי הדור החמישי אותו סיימנו לאחרונה, תוצאות שיאפשרו לנו להרחיב את הרשת והשקת רשת דור 5. בכוונתו לספק ללקוחותינו רשת מהירה בפריסה רחבה ואיכותית בזמן הקרוב".
"נכון להיום, למעלה מ-400 אלף משקי בית מחוברים לתשתית הסיבים שאנו מספקים. אנו ממשיכים להתמקד בהעברת לקוחות האינטרנט והטלוויזיה שלנו לתשתית סיבים, תוך שיפור רווחיות המגזר, והקטנת התשלומים לבזק ולהוט".
בהקשר לעסקה לרכישת גולן טלקום, אמר גבאי כי "אנו מרוצים מאד מקבלת האישור למיזוג. לאחר שתושלם העסקה גולן טלקום תמשיך לפעול כגורם עצמאי ותחרותי, ולהיות אטרקטיבית כפי שהייתה עד כה".
תגובות
(0)