אלון קור מונה למנמ"ר AIG ישראל

קור הצטרף להנהלת הסניף הישראלי של ענקית הביטוח לאחר 17 שנות עבודה בבנק לאומי, בהן כמנהל הטכנולוגיות הראשי ● הוא מחליף את גיל טמיר, שפרש במאי האחרון לטובת תפקיד סגן מנהל הטכנולוגיות בישראכרט

אלון קור, סמנכ"ל מערכות המידע החדש של AIG ישראל. צילום פרטי

אלון קור מונה לתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע של AIG ישראל – כך מסרה החברה היום (ד'). קור, לשעבר מנהל הטכנולוגיות הראשי של בנק לאומי, מצטרף להנהלת הסניף הישראלי של ענקית הביטוח ויחל בעבודתו בימים הקרובים.

קור בן ה-47 עבד בבנק לאומי ב-17 השנים האחרונות, ושימש בו בשורת תפקידי מפתח בחטיבת ה-IT. בתפקידו האחרון בבנק הוא ניהל את אגף האסטרטגיה והחדשנות והיה שותף לטרנספורמציה הדיגיטלית שהוא עבר. במסגרת זו הוא לקח תפקיד מרכזי בפרויקטים כגון הקמת פפר, הבנק הדיגיטלי של בנק לאומי, הקמת תשתית הענן ההיברידי והמעבר לבנקאות פתוחה. לפני כן מילא קור שורה של תפקידי ניהול טכנולוגיים בכירים והוביל את תחום התשתיות והמחשוב האישי בבנק.

קור הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בניהול ופילוסופיה יהודית מאוניברסיטת תל אביב ומרצה במקצועות המחשוב.

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל, אמרה כי "קור מצטרף לחברה בתקופה מרתקת עבור ענף הביטוח, עם תחרות מתעצמת ועם ציפיות בלתי מתפשרות מצד הלקוחות לשירות זמין, מהיר ודיגיטלי. כל אלה הופכים את השימוש בטכנולוגיה ואת החתירה לחדשנות לנדבך מרכזי בעשייה שלנו. אין לי ספק שניסיונו ויכולותיו יסייעו לנו להמשיך ולהתמודד בהצלחה עם אתגרים אלה".

גיל טמיר, סגן מנהל הטכנולוגיות בישראכרט. צילום: יח"צ

גיל טמיר, סגן מנהל הטכנולוגיות בישראכרט. צילום: יח"צ צילום: יח"צ

חילופי מנמ"רים שניים בחברות ביטוח בשנה האחרונה

קור מחליף את גיל טמיר, שבמאי האחרון פורסם באנשים ומחשבים כי הוא פרש מתפקידו לאחר שלוש שנים. טמיר מונה לתפקיד סגן מנהל הטכנולוגיות בחברת כרטיסי האשראי ישראכרט, והוא מדווח למנהל החטיבה, שי ורדי. לפני AIG ישראל הוא מילא שורה של תפקידי ניהול בפרטנר, כאשר התפקיד האחרון שלו היה מנהל אגף הפיתוח בחברה.

בין השאר, טמיר פעל ב-AIG לאוטומציה של תהליכי התביעה והפיכתם לדיגיטליים – דבר שמאפשר תשלום מידי ללקוח. עוד הוטמעו בתקופתו בחברת הביטוח טכנולוגיות רבות, כגון יישום מתקדם של RPA, והתשתית הטכנולוגית שלה רועננה – מבחינת מערכות הפעלה, אפליקציות וגם חומרה.

טמיר הוא המנמ"ר השני שמתחלף בענף חברות הביטוח בשנה האחרונה. בתחילת השנה עזב שלמה שמאי את הפניקס לטובת חברת ביטוח אחרת – איילון, ואת מקומו תפס רון שבילי, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של סלקום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים