ביל וגטה, מנהל בכיר לשעבר במיקרוסופט, מונה למנהל חטיבת התוכנה והשירותים ב-HP

בתחילת השנה סיים וגטה קריירה בת 19 שנים בחברת מיקרוסופט, כאשר בתפקידו האחרון שימש בתפקיד המנהל העסקי בחטיבת חלונות של החברה ● וגטה ייכנס לתפקידו החדש ב-17 במאי

ביל וגטה, שכיהן בעבר בתפקידי ניהול בכירים במיקרוסופט, מונה לתפקיד סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת התוכנה והשירותים של HP. וגטה יחל למלא את תפקידו ב-17 במאי ממשרדי HP בפאלו אלטו, קליפורניה. בתחילת השנה סיים וגטה קריירה בת 19 שנים בחברת מיקרוסופט. בתפקידו האחרון שימש בתפקיד המנהל העסקי בחטיבת חלונות של החברה.

בחודש יולי האחרון מינתה מיקרוסופט את סטיבן סינופסקי לשמש הן כמנהל העסקי והן כמנהל הטכני של חטיבת חלונות, ומסרה, כי וגטה ימונה בהמשך לתפקיד אחר, שייקבע במועד מאוחר יותר. אולם, בריאיון שהעניק בחודש ינואר ציין וגטה, כי הוא שואף לנהל עסק "על כל היבטיו", וכי בחברת מיקרוסופט אין משרה פנויה שמתאימה לדרישה זו. "במיקרוסופט יש רק שתי משרות בכירות כאלה" אמר אז וגטה, שיום העבודה האחרון שלו במיקרוסופט היה 31 בינואר.

חטיבת התוכנה של HP קטנה אמנם ממיקרוסופט, אך אין לזלזל בה: הכנסות החברה ב-12 החודשים שהסתיימו באוקטובר הסתכמו ב-3.6 מיליארד דולרים, על פי נתונים של IDC. עם הכנסות כאלה, HP היא חברת התוכנה השישית בגודלה בעולם. התוכנה הידועה ביותר של HP היא, ככל הנראה, תוכנת הניהול OpenView, אך HP מציעה גם תוכנות של תובנה עסקית, ניהול מידע ומדיה.

וגטה ציין, כי בחר ב-HP לאחר שבחן את השינויים בדפוסי הרכש של התוכנה ואת התפתחות המגמה של מיחשוב העננים. "אנו עדיין בשלבים הראשונים של מה שיהיה, לדעתי, השינוי הגדול ביותר באופן השימוש של החברות העסקיות בטכנולוגיה מאז המעבר לתצורה של שרת ולקוח", אמר וגטה. "זו הזדמנות נפלאה נוכח המגמות בשוק".

וגטה ציין, כי מלבד עסקי החומרה והתוכנה, נהנית HP גם מערוצי שיווק רבי עוצמה ומפעילות שירותים שתומכת בקווי המוצרים. הלקוחות העסקיים מעדיפים, לדבריו, לעבוד עם פחות שותפות גדולות. "HP היא אחת החברות הבודדות שרוצים לקנות ממנה יותר מוצרים", אמר וגטה.

חלק מהמוצרים של HP מתחרים, לכאורה, באלו של מיקרוסופט אך לדברי וגטה, היחסים בין שתי החברות מתאפיינים בשיתוף פעולה יותר מאשר בתחרות. "אין ספק שחלק מהפתרונות שלנו מתחרים, אך אני רואה יותר הזדמנויות לשיתוף פעולה", אמר וגטה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים