צביקה בירמן מונה למנכ"ל אקסון ישראל

בירמן, בכיר בעולמות הגנת הסייבר והגנת המולדת, מקים בימים אלה את הסניף הישראלי של החברה, יצרנית מצלמות שיטור ואקדחי טייזר

צביקה בירמן, מנכ"ל אקסון ישראל. צילום: יח"צ

צביקה בירמן מונה למנכ"ל אקסון ישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים.

אקסון, לשעבר טייזר, מספקת הגנה על האזרחים וכוחות השיטור והאכיפה במדינות, בעזרת שימוש באמצעי הגנה שאינם קטלניים – היא יצרנית מצלמות שיטור ואקדחי טייזר. החברה נוסדה ב-1993 בשם טייזר אינטרנשיונל ועיקר פועלה הוא פיתוח טכנולוגיות ואמצעים שאינם קטלניים לגופי אכיפת החוק ולשוק האזרחי. מוצר הדגל העיקרי שלה היה במשך שנים רבות אקדח הטייזר.

ב-2017 החברה שינתה את פניה, מיתגה את עצמה מחדש כחברת טכנולוגיה והחליפה את שמה לאקסון. החברה הוציאה קווי מוצרים חדשים לטובת הפיכת העבודה של כוחות המשטרה ואכיפת החוק לחכמה, בטוחה ושקופה יותר. שווי השוק שלה עומד כיום על 4.6 מיליארד דולר.

לצד הטייזר החכם, החברה מציעה מצלמות לשוטרים בשטח – על גבי רחפנים, מצלמות לרכב או מצלמות גוף. עוד יש לה כמה מוצרי איתות, שמתריעים על מצב מסוים, וכן אפליקציה לשימוש השוטרים והאזרחים – לצילום ראיות והעלאתן לרשת.

לאקסון יש טכנולוגיית ענן מאובטחת, המחוברת לכל המצלמות של השוטרים בשטח, בעזרתה היא מקליטה ומאחזרת את הנתונים ומעבדת אותם. הררי המידע נצברים על השרת הפרטי של החברה, Evidence.com. "מדובר באחד ממאגרי המידע העשירים ביותר", ציין ריק סמית, מנכ"ל החברה, בראיון למגזין PoliceOne. החברה אף מציעה שירותי בינה מלאכותית לפענוח של כל המידע הזה. המערכת של אקסון יודעת לשלוף את הנתונים שהוגדרו רלוונטיים לחיפוש, וכך מסייעת לזיהוי הרגעים המהותיים שנקלטו באירוע, באיתור חשודים ועדים באמצעות תוכנות זיהוי פנים.

בשנה שעברה, אקסון פצחה בשיתוף פעולה עם משטרת לוס אנג'לס בפרויקט בינה מלאכותית, שבמסגרתו התוכנה שלה מסייעת למשטרה לנתח את הצילומים שנאספו על ידי מצלמות הגוף של השוטרים. ככלל, החברה עובדת עם יותר מ-6,000 גופי משטרה ברחבי העולם, ובכלל זה משטרות במדינות רבות בארצות הברית, משטרת מטרו לונדון, משטרת שבדיה ומשטרת ישראל.

מומחה הגנת סייבר – ומדריך צלילה

בירמן עוסק זה כשני עשורים בשדות הגנת הסייבר וההגנה על המולדת (HLS). הוא היה מנהל הפעילות הצבאית והממשלתית בסימנטק ישראל, ממקימי קבוצת הסייבר של Dell-EMC, וכן ניהל את חטיבת הביטחון בצ'ק פוינט – שאותה הביא לזכייה במכרז החשב הכללי. לבירמן תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית. בשעות הפנאי הוא מדריך צלילה בכיר ומתנדב שעוסק בפעולות הצלה מורכבות בים.

בימים אלה, בירמן אמון על הקמת הסניף הישראלי של אקסון ועל בניית מערך המכירות, השיווק וההפצה.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו לפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים