ניר דוד מונה למנהל החטיבה העסקית בבזק

דוד מחליף בתפקיד את קובי פז, שנפטר לפני כחודש ● הוא עובד בבזק 27 שנים ושימש בתפקידים שונים, שהאחרון שבהם היה ממלא מקום מנהל החטיבה

ניר דוד, סמנכ''ל ומנהל החטיבה העסקית בבזק. צילום: רונן טופלברג

ניר דוד מונה לסמנכ"ל ולמנהל החטיבה העסקית בבזק – כך נודע לאנשים ומחשבים. דוד מחליף בתפקיד את קובי פז, שנפטר לפני כחודש לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.

החטיבה העסקית בבזק מספקת מגוון רחב של שירותים לכלל הלקוחות העסקיים במשק: שירותי אינטגרציה, אפיון, תכנון והקמת פרויקטים בעולמות ה-ICT, אספקת שירותי טלפוניה ודטה, הקמת ותפעול קול סנטרים, הגירה לענן של החברה, פרויקטי וירטואליזציה, ואבטחת מידע והגנת הסייבר. היא מונה 750 עובדים, יש לה אלפי לקוחות והיא מגלגלת מחזור של מיליארדי שקלים בשנה.

דוד, בן 50, עובד בבזק 27 שנים. הוא שימש עד לפני ימים אחדים כממלא מקום מנהל החטיבה העסקית, ומנהל אגף אינטגרציה וקשרי לקוחות. במסגרת זו הוא פעל לעמידה ביעדי המכירות והשירות, להטמעת שירותים חדשים, למיזוג יחידות ולהרחבת מצבת הלקוחות של החטיבה. עוד פעל דוד בניהול הפרויקטים לאגף השירות והתמיכה הטכנית, ולמיזוג בין אגפי הפריסייל והאינטגרציה.

בשנים 2011-2018 היה דוד מנהל אגף קשרי לקוחות בבזק. במסגרת תפקיד זה הוא ניהל את כלל יחידות השירות של החטיבה העסקית ופעל לביסוס מעמדה כמובילת שירות ללקוחות הארגוניים במשק. דוד היה מעורב באפיון כלים ומערכות מתקדמות שסייעו לשיפור השירות, צמצום מופעים ולהתייעלות החטיבה. הוא היה מעורב בנוסף בהפיכת המוקדים המסחריים למוקדי מכירות.

לפני כן, בשנים 2006-2011, שימש דוד כמנהל מוקדי השירות בחטיבת לקוחות פרטיים בחברה. הוא הצטרף לבזק ב-1993 והיה במהלך השנים מנהל מחלקת תכנון צפון בחברה ומנהל מדור מיתוג צפון ומרכזת בינלאומית.

דוד, לשעבר לוחם בחיל הים, הוא הנדסאי חשמל ובעל תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת חיפה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רמי ח

    עבדתי איתו בתחילת הדרך בבזק כל מילה בסלע בכתבה איש שגדל מלמטה וכל תפקיד שעשה בבזק עשה זאת בהצטיינות יתרה והוכיח את יכולתיו לאורך כל הדרך למעלה ומגיע לו בזכות ולא בחסד לא נותר לי אלא רק לאחל לך בהצלחה בתפקיד אני בטוח וסמוך שיעשה זאת גם בהצלחה......

אירועים קרובים