פלאפון תשיק ראשונה בישראל את הפאלם Pre

המכשיר יושק בארץ בקיץ הקרוב ● מארק סילנפרוינד, מנכ"ל אקסל, יבואנית פאלם בישראל, אמר, כי "אנחנו הולכים יד ביד עם פלאפון שנים רבות, ובימים אלה משיקים איתם בלעדית את מכשירי הפאלם Pro והטושיבה, כך שאך טבעי שנשיק איתם ראשונים גם את הפאלם Pre"

בניגוד לפרסומים שונים באמצעי התקשורת, פלאפון הודיעה היום (ה'), כי היא תהיה הראשונה להשיק בישראל את הטלפון החכם פאלם Pre, וכי זה יושק בארץ כבר בקיץ הקרוב.

מארק סילנפרוינד, מנכ"ל אקסל, יבואנית פאלם בישראל, אישר את הידיעה ואמר: "אנחנו הולכים יד ביד עם פלאפון שנים רבות, ובימים אלה משיקים איתם בלעדית את מכשירי הפאלם Pro והטושיבה, כך שאך טבעי שנשיק איתם ראשונים גם את הפאלם Pre".

רבים רואים ב-פאלם Pre מתחרה רציני ל- iPhone של אפל. הוא הושק בתערוכת CES בלאס וגאס לפני חודש בגרסת ה-CDMA שלו, וגרסת ה-HSPA שלו מוצגת בימים אלה ב-Mobile World Congress בברצלונה, אם כי טרם הושקה רשמית. לדברי החברה, הוא ייצא לשוק במחצית השנייה של השנה. בדיווחים של כלי תקשורת הנמצאים בכנס נמסר, כי החברה אף די "שומרת" עליו, ואינה ששה להניח למבקרים להתנסות בו.

הפאלם Pre יהיה מבוסס על מערכת ההפעלה החדשנית WEBos. הוא מגיע עם מקלדת QWERTY מלאה בתצורת סליידר. כמו כן, הוא קטן ונוח לאחיזה, וניתן לתפעל אותו באמצעות האצבע בלבד ובריבוי נגיעות (Multi Touch). מערכת ההפעלה של המכשיר גם תומכת בריבוי משימות, ומאפשרת לראות על גבי שולחן העבודה שלו אילו יישומים פתוחים ולחזור אליהם בכל עת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים