סיילספורס: בלוק, המנכ"ל המשותף, פורש – בניוף נשאר לבד בתפקיד

העזיבה, לפחות לכאורה, לא נובעת מיחסים שהתקלקלו או מבעיות בתפקוד ● לפי ההודעות הרשמיות לתקשורות, קית' בלוק - שהיה מנכ"ל משותף לצד מארק בניוף, המייסד, המנכ"ל ויו"ר ענקית ה-CRM בענן, פחות משנתיים - עוזב פשוט כי הוא רוצה לצאת לדרך חדשה

קית' בלוק , המנכ''ל המשותף של סיילספורס שפרש. צילום: יח"צ

קית' בלוק, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף בסיילספורס. הוא מונה למשרה באוגוסט 2018, ועבד לצד מארק בניוף, המייסד, המנכ"ל ויו"ר ענקית ה-CRM בענן פחות משנתיים. בשנה הקרובה בלוק יישאר כיועץ בסיילספורס.

בלוק הצטרף ל-Salesforce לאחר חצי יובל באורקל, שם פגש לראשונה את בניוף, אשר כינה אותו "מנהל המכירות הטוב ביותר אי פעם בתעשיית התוכנה הארגונית".

"זה היה כבוד גדול ביותר להוביל את הקבוצה עם מארק, שיותר מהכפיל פי ארבע את סיילספורס, מכ-4 מיליארד דולר בהכנסות כשהצטרפתי בשנת 2013, ליותר מ-17 מיליארד דולר בשנה שעברה", כתב בלוק בהצהרה לתקשורת. הוא המשיך וצוטט: ”אחרי ריצה פנטסטית, אני מוכן לפרק הבא שלי, ואשאר קרוב לחברה כיועץ. להיות עם מארק זה לצד זה היה מדהים, ואני אסיר תודה לנצח על החברות שלנו וגאה בתוואי בו נמצאת החברה".

העזיבה לא קיבלה הסבר ברור, וכן לא הייתה כרוכה בשינוי באופי היחסים בין שני המנכ"לים שפעלו יחד. "הזמן שלנו יחד היה מדהים", אמר בניוף בשיחת ועידה עם אנליסטים ביום ג'. "אני התומך הגדול ביותר שלו. אני החבר הקרוב שלו. אני כאן כדי לעזור לו במסע שלו, וכשהוא מתחיל את המסע החדש הזה. כולנו איתך, קית', וכולנו מאוד נרגשים עבורך".

יצוין כי בלוק, מצידו, הבהיר בשנת 2018 כי שינוי הטייטל של משרתו בחברה נועד יותר לצורך הגדרת מערכת היחסים והדינמיקה בינו לבין בניוף.

האם ישאר לו כעת זמן לעשייה ציבורית? מארק בניוף, מנכ"ל ויו"ר סיילספורס. צילום: יח"צ

האם ישאר לו כעת זמן לעשייה ציבורית? מארק בניוף, מנכ"ל ויו"ר סיילספורס. צילום: יח"צ

בניוף אמר ל-CNBC בראיון שפורסם בתחילת 2019 כי הוא קידם את בלוק, שהיה סמנכ"ל תפעול, לתפקיד מנכ"ל משותף כדי לאפשר "אסטרטגיה של חלוקה וכיבוש", ועל מנת שהוא עצמו יזכה במעט פנאי לעשות את הדברים שהוא נהנה לעשות.

ואכן, לאחר שבלוק הפך למנכ"ל משותף לצידו, בניוף התפנה למשך שבועיים כדי להתמקד בקידום של מה שכונה Proposition C – הצעה למיסוי חברות גדולות הפועלות בעיר, במטרה להשתמש בכספים כדי להתמודד עם מצוקת חסרי הבית המקומית. ההצעה עברה בהצבעה מקומית, אבל עדיין לא נכנסה לתוקף וזקוקה לאישורים רגולטוריים נרחבים יותר. בניוף, מאידך, קידם בעצמו את הנושא באופן פילנתרופי. במאי 2019 נודע כי הוא ואשתו, ליין, תרמו נתח נוסף מהונם האישי בכדי לעזור להילחם בתופעת חוסר קורת הגג הרווחת בארצות הברית בכלל ובסן פרנסיסקו בפרט. השניים הודיעו על תרומה נדיבה בגובה 30 מיליון דולר, שיסייעו במימון מחקר בן חמש שנים בהובלת אוניברסיטת קליפורניה שבסן פרנסיסקו. לא ברור איך ומתי יהיה לבניוף זמן להמשיך בפעילות הציבורית כעת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים