עקב הקורונה: סמסונג סגרה זמנית מפעל בדרום קוריאה לצורך חיטויו

ענקית האלקטרוניקה, שנגיף הקורונה מתפשט כעת ביתר שאת בארצה, הודיעה בשבת כי מקרה אחד של הידבקות בווירוס אושר במתחם המפעל שלה שבדרום-מזרח העיר גומי, מה שגרם לה לעצור את הפעילות במתקן שאמור לחזור לפעול היום (ב')

נגיף הקורונה. אילוסטרציה: BigStock

חברת סמסונג עצרה את הפעילות במפעל שלה בעיר גומי שבדרום קוריאה באופן זמני. הסיבה לסגירת המפעל היא הצורך לחטא אותו, לאחר שאחד מעובדיו נמצא נשא של וירוס הקורונה, ולנוכח החששות מהתפרצות מגיפה עולמית, כך על פי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס

בדרום קוריאה, כידוע היטב לנו הישראלים, מתפשטת פגיעת הנגיף בימים אלו ביתר שאת. אתר החדשות הקוריאני הנקיונג פרסם את אישור עובד המפעל של ענקית הטכנולוגיה, לכך שנדבק בנגיף הקורונה, והועבר לבית חולים בצ'ונצ'און.

קודם כשלים טכניים וכעת עיכוב בייצור? ה-Galaxy Fold. צילום: סמסונג

קודם כשלים טכניים וכעת עיכוב בייצור? ה-Galaxy Fold. צילום: סמסונג

יצרנית הטלפונים ומוצרי האלקטרוניקה הדרום קוריאנית הצהירה בהודעה לגופי החדשות כי העובדים שבאו במגע עם האדם הנגוע הושמו בבידוד ביתי. סמסונג גם נוקטת בצעדים נוספים, בכדי לבחון סכנות לזיהום אפשרי.

הענקית הורתה לחדש את הייצור בגומי היום (ב'), והגישה לאזור שבו עבד הפועל שנדבק בקורונה תותר רק מחר. המפעל בגומי ידוע כמקום המייצר את שני הטלפונים המתקפלים של סמסונג, Galaxy Fold וה-Galaxy Z Flip. הסגירה הנוכחית של המפעל, גם אם תימשך אכן זמן קצר כפי שנטען בדיווחים, עדיין יכולה לגרום למחסור בשני הדגמים, אך לפי ההערכות לא תהיה לה השפעה משמעותית על ייצור הסמארטפונים הכולל של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים