ההסתדרות מתנגדת למיזוג הוט ופרטנר – ומאיימת בשביתה

יו"ר ארגון העובדים הודיע ליו"רית פרטנר כי ההסתדרות "תנקוט בכל הצעדים העומדים לרשותה על מנת למנוע את הפגיעה הקשה בענף ובעובדים, לרבות הכרזת סכסוך עבודה והשבתה מלאה של החברה"

ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות.

ההסתדרות מתנגדת למיזוג המסתמן בין הוט לפרטנר והודיעה כי במקרה שהוא יצא לפועל, היא תכריז על סכסוך עבודה, עד כדי פתיחה בשביתה בחברת הסלולר. בארגון העובדים טוענים כי המיזוג יביא לפגיעה "בעובדים, בצרכנים ובתחרות בשוק התקשורת".

כחלק מהמצב בו שרוי שוק התקשורת, בעקבות התחרות הפרועה, הוט ופרטנר מנהלות בימים אלה מגעים למיזוג ביניהן. לפני כחודש הגישה אלטיס, בעלת השליטה בהוט, הצעה לרכוש את חברת הסלולר תמורת שלושה מיליארד שקלים. עסקה מסתמנת זו מצטרפת להסכם שכבר נחתם, שלפיו סלקום רוכשת את גולן טלקום ב-600 מיליון שקלים. יצוין כי הסכמים אלה כפופים לאישור הגורמים הרגולטוריים.

במכתב ששלח הבוקר (ב') יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, ליו"רית הדירקטוריון של פרטנר, אסנת רונן, הוא כתב כי "ההסתדרות מתנגדת בתוקף למיזוג ותנקוט בכל הצעדים העומדים לרשותה, על פי דין, על מנת למנוע את הפגיעה הקשה בענף ובעובדים, לרבות הכרזת סכסוך עבודה והשבתה מלאה של פרטנר".

על פי בר דוד, "המיזוג המוצע מקים חשש כבד לפגיעה בצרכנים, בתחרות בשוק התקשורת ובעובדים, תוך שהוא עלול להביא לפיטורי אלפי עובדים במשק".

יצוין כי בסלקום נחתם ההסכם בשיתוף פעולה עם ועד העובדים והיו"רית שלו, מיה יניב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים