"הענן ההיברידי – המענה הטוב ביותר לצרכי ה-IT והמנמ"ר"

כך אמר ניר הולנדר, מנהלי אזור ישראל ויוון בחברת נוטניקס באירוע NEXT on Tour Tel Aviv, שנערך היום (ג') במרכז הכנסים אווניו בהשתתפות יותר מ-800 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים

ניר הולנדר, מנהל אזורי, נוטניקס. צילום: ניב קנטור

"ארגונים כיום אינם פועלים רק בצורה אחת, בדטה סנטר, או בענן, או רק עם ענן אחד. כיום, כאשר הענן הפרטי וגם הציבורי הגיעו לבשלות, ארגונים רוצים לנצל את שתי צורות הפעילות הללו, כדי לענות באופן האופטימלי על הצרכים העסקיים שלהם. לכן, מחשוב הענן היום – וגם מחר – הוא ענן היברידי", כך אמר ניר הולנדר, מנהלי אזור ישראל ויוון, נוטניקס.

הולנדר דיבר באירוע NEXT on Tour Tel Aviv. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג'), במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מ-800 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים. את הכנס הנחה המנטליסט שימי אטיאס.

מימין: ניר הולנדר, מנהלי אזור ישראל ויוון, נוטניקס ושימי אטיאס המנטליסט ומנחה הכנס. צילום: ניב קנטור

מימין: ניר הולנדר, מנהלי אזור ישראל ויוון, נוטניקס ושימי אטיאס המנטליסט ומנחה הכנס. צילום: ניב קנטור

לדברי הולנדר, "השוק בשל יותר למחשוב ענן, ועבור נוטניקס מדובר בבשורה טובה, עם הזדמנות עסקית. מגמת הענן ההיברידי תמשיך להיות המגמה המובילה, ובתוכה, תשתיות הענן מהוות את הבסיס להקמתו בחצר הלקוח. כך, הארגון מקבל תועלת תפעולית: גמישות באספקת שירותים מהירה, מבוססת תוכנה. המענה שלנו למורכבות בניהול התשתיות, הוא כלי ניהול פשוטים, עם יכולת לשנע את המידע הארגוני מהדטה סנטר בחצר הלקוח לענן הציבורי, ולהפך, ולעשות זאת בעזרת ממשק ניהול פשוט".

"נוטניקס", אמר הולנדר, "מציעה ללקוח הארגוני תשתיות IT עם מודל צריכה גמיש, בדומה לאופן הצריכה של הענן ציבורי, עם יכולת גידול. כך, אנו מציעים לארגונים את היתרונות של הענן עם מערכות מאוחדות, HCI, על תשתית מרכזית, עם מימוש התפישה של 'מוגדר תוכנה', SD. אנו עושים זאת עם שילוב של בינה מלאכותית ולימוד מכונה, לטובת ניהול יעיל וחכם".

"מחקרים", ציין הולנדר, "מעלים כי שוק התשתיות המשולבות באופן הדוק, HCI, צפוי לצמוח בקצב מהיר. כך, 70% מהמנמ"רים הודיעו כי נכנסו כבר, או מתכננים להיכנס השנה לעולם זה".

"ישראל אחד הסניפים הצומחים והבולטים ביותר בחברה" 

"הסניף הישראלי של החברה", ציין הולנדר, "צומח בקצב גבוה מאוד. אנו אחד הסניפים הצומחים והבולטים ביותר בחברה. מדובר בנתון דו-ספרתי באחוזים גבוהים. ההשקעה של החברה בסניף הישראלי היא משמעותית: לפני שמונה חודשים אמרנו שנכפיל את מספר העובדים, בעוד שבפועל הנתון גדל פי שלושה. אנו מזהים צורך אמיתי של לקוחות שמבקשים לייצר חלופה לעולמות ה-HCI וה-SDDC. יש לנו בישראל מאות לקוחות, מכלל המגזרים – ביטחון, פיננסי, אקדמיה, חינוך והיי-טק. אין מגזר שאיננו פעילים בו. נמשיך את המומנטום".

הולנדר סיים בדברו על תרומת החברה לקהילה: "נוטניקס הגדירה לעצמה ארבעה ערכים המתחילים באות H: רעב, צניעות, כנות ועבודה עם הלב. כך, התחברנו לעמותת גדולים מהחיים, שבנתה את 'גן החלומות', אשר מיועד לילדים חולי סרטן. לאחר שהילדים עברו טיפולי כימותרפיה, המערכת החיסונית שלהם חלשה – והם נדרשים לשהות בסביבה סטרילית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים