אפל מעדכנת את כל מערכות ההפעלה שלה

במסגרת שורה של עדכונים עבור כל מערכות ההפעלה שלה, המשמעותי ביותר הוא הוספת אפשרות מיתוג לפעילות של שבב U1 Ultra Wideband

וירטואליזציה לצורך מחקר ואבטחה מותרת. מערכת ההפעלה של אפל

אפל שחררה שורה של עדכונים עבור כל מערכות ההפעלה שלה. מדובר בעדכונים קטנים יחסית ובתיקוני שגיאות.

העדכון המשמעותי ביותר בגרסה 13.3.1 של iOS הוא הוספת אפשרות מיתוג לפעילות של U1 Ultra Wideband, השבב החדש ששילבה אפל במכשירי ה-iPhone 11, שמאפשר תקשורת בטווחים קצרים, ובין השאר גם חושף את המכשיר לשירותי מיקום. אמנם השבב משמש כיום רק עבור תכונת ה-AirDrop של המכשירים, שמאפשרת העברת קבצים מהירה ומיידית בין שני מכשירים שנמצאים אחד בטווח של האחר. עד העדכון הזה השבב שחרר אות תמידי, שמאפשר זיהוי מקום.

בעדכון הזה ל-iOS, אפליקציית הדואר האלקטרוני קיבלה תיקון קטן, שמונע טעינת תמונות מרוחקות גם אם המשתמש מורה שלא לעשות זאת, וכן מקרים שבהם הופיעו במהירות כמה תיבות דו שיח באפליקציה. תיקון אחר נועד למנוע מ-FaceTime להשתמש בטעות במצלמה האחורית, ועוד ברחבה מביניהן, תיקון שגרם בעת שימוש ב-CarPlay לעיוותי קול בזמן שיחות, ועוד.

רוב התיקונים הללו נכללים גם בעדכון 13.3.1 של iPadOS של עבור הטאבלטים של החברה. אפל אף שחררה עדכון גרסה עבור טלפונים שכבר אינם נתמכים בגירסה החדשה של iOS. מדובר בגירסה 12.4.5.

מעבר לכך שחררה אפל עדכון גירסה לשעון, שמתמקד באבטחה, ומדובר בגירסת watchOS 6.1.2, וכן עדכון עבור מערכת ההפעלה השולחנית, macOS Catalina 10.15.3, שגם הוא מתמקד בעדכוני יציבות ואבטחה קלים, וגם כמה שיפורים לגבי עריכת והזרמת וידיאו.

צבי קצבורג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים