"העולם הולך לרכיבים חכמים"

"כפועל יוצא של מגמת האינטרנט של הדברים, התחום כולל, בין השאר, ערים חכמות, משרדים חכמים ובתים חכמים", כך אמרה סיגל אלבאום, מנכ''לית לנובו ישראל

סיגל אלבאום, מנכ''לית לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"העולם מתפתח טכנולוגית בקצבים מואצים מבעבר. בתוכו, תחום הדברים החכמים הולך ותופס תאוצה. כפועל יוצא של מגמת האינטרנט של הדברים, התחום כולל, בין השאר, ערים חכמות, משרדים חכמים ובתים חכמים. אנחנו נמצאים בכל העולמות הללו, עם רכיבים חכמים – כי זה העתיד", כך אמרה סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל.

אלבאום דיברה בפתח כנס השותפים העסקיים של הסניף הישראלי של ענקית המחשוב. הכנס בן היומיים, בהפקת אנשים ומחשבים, החל היום (ג') במלון אלמא בזכרון יעקב, בהנחיית סיון פולק-יהל, מנהלת השיווק של לנובו ישראל.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדברי אלבאום, המפגש השנה נערך בסימן חגיגה כפולה – 35 שנים להקמת החברה העולמית ו-15 שנים להקמת הסניף הישראלי שלה. היא ציינה כי "בתוך שמונה שנים, החברה הפכה לחברת המחשוב הגדולה בעולם. עבדתי ביבמ, הודיעו לי שנמכרנו ולא הכרתי את לנובו, הרוכשת".

"לנובו החלה דרך לא קלה, ארוכה – אולם מאוד מוצלחת. להצלחה יש שלוש סיבות: איכות לרוחב כלל המוצרים, העובדה שהחברה חרתה על דגלה את החדשנות וכן שהכל הוא אנשים", הוסיפה.

אלבאום אמרה כי לנובו פעילה ב-180 מדינות ומונה 57 אלף עובדים, מתוכם 15 אלף במו"פ, לרבות יותר מ-10,000 מהנדסים. "הפיתוח שלנו לא מפסיק לחשוב מחוץ לקופסה ולהיות יצירתי בחדשנות. ב-2013, נתח השוק שלנו בעולם המחשוב האישי עמד על 16% וכיום הוא עומד על 25.1%. אחד מכל ארבעה מחשבים בעולם הוא של לנובו. גם בארץ אנחנו מובילים: כל מחשב שלישי במדינה הוא שלנו. על פי IDC, נתח השוק שלנו הוא המוביל בשוק המחשוב הנייד – 31.3%, לפני HP עם 22.2% ודל עם 19.3%", ציינה.

לסיום, היא דיברה על אסטרטגיית החברה: "עסקי הליבה – ניידים, תחנות עבודה ואקססוריז; עולמות מתפתחים – רכיב כשירות, מסכים, סביבת עבודה וטאבלטים; ועולם חכם – משרד חכם, בית חכם, מציאות רבודה, מציאות וירטואלית ואינטרנט של הדברים".

הלית איתן, מנהלת חטיבת המחשוב במיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

הלית איתן, מנהלת חטיבת המחשוב במיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

הלית איתן, מנהלת חטיבת המחשוב במיקרוסופט ישראל, דיברה אף היא הכנס. היא אמרה כי "אנחנו מתמקדים בחוויית המשתמש. זה נושא לא פחות חשוב מהמוצר". לדבריה, "מיקרוסופט עובדת באופן צמוד עם יצרניות המחשוב בכלל ועם לנובו בפרט, תוך שימת דגש על הלימה בין המוצרים לחוויות הלקוח".

"חזון מיקרוסופט", הוסיפה איתן, "הוא לאפשר לאנשים ולארגונים בכל העולם, בכל גודל ובכל מגזר שוק למקסם את הפוטנציאל מהטכנולוגיה, לעשות את המיטב ולהיות יצירתיים. זה נעשה בכלל הרבדים – חללי העבודה המשרדיים, החיים המודרניים, האפליקציות, הנתונים והבינה המלאכותית. הכל מתכנס למחשוב הקצה החכם ולענן החכם. המטרה היא לאפשר לתחנות הקצה ולמחשוב האישי לרוץ ולפעול, ולעשות זאת בצורה הטובה ביותר". היא סיימה באמרה כי "אחרי סביבת העבודה המודרנית יש אפליקציות עסקיות. שם אנחנו מהדקים את הקשר עם לקוחות הארגון, ממטבים את התפעול, ומשנים ומשפרים מוצרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים