בזק בינלאומי משיקה את הדטה סנטר החמישי שלה ב-40 מיליון שקלים

חוות השרתים תוקם בראש העין ומצטרפת לארבעת הדטה סנטרים הנוספים של בזק בינלאומי – בפתח תקווה ובתל אביב ● רן גוראון, מנכ"ל החברה: "נקים דטה סנטרים נוספים בעתיד"

חנוכת חוות השרתים החדשים. בתמונה: מנהלי בזק בינלאומי, בראשות המנכ"ל, רן גוראון, ואדגר בראשות המנכ"ל, רועי גדיש (שניהם במרכז). צילום: רפי דלויה

בזק בינלאומי הודיעה היום (ב') כי תשיק בימים הקרובים את חוות השרתים החמישית שלה, על שטח של כ-1,100 מ"ר ובעסקה מוערכת של כ-40 מיליון שקלים. חוות השרתים תושק בפארק אפק בראש העין, וזו גם כנראה הסיבה שהיא נקראת אפק (Afek).

חוות השרתים החדשה מצטרפת לארבע הקיימות של החברה – שלוש מהן בפתח תקווה ואחת בתל אביב. בסך הכל, תספק בזק בינלאומי שירותי אירוח במתקניה בישראל בשטח כולל של יותר מ-6,000 מ"ר. לצד החוות בארץ, החברה מפעילה שבעה אתרים במדינות אחרות, שמקושרים באמצעות רשת תקשורת שמבוססת על הכבל התת ימי שלה.

בחוות שלה מספקת בזק בינלאומי שירותי אירוח, שרתים וירטואליים, פתרונות ענן ושירותים מנוהלים תחת קורת גג אחת. בחברה טוענים כי היא ספק הדטה סנטרים הגדול בישראל מבחינת כמות הלקוחות במגוון המגזרים: תעשייה, היי-טק, חינוך, בריאות, תקשורת ומדיה, והמגזר הציבורי. בין הלקוחות שלה נמצאים משרדי ממשלה, לאחר שהיא זכתה במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר לניהול ההתאוששות מאסון של משרדי הממשלה.

הדטה סנטר החמישי של החברה הושק לאחר שהיא חיפשה במשך שנה נכס שיתאים להמשך ההשקעות ארוכות הטווח ברשת חוות השרתים שלה, ולאחר שהיא הצליחה למכור את כלל שטחי האירוח בחוות הקיימות. האתר בראש העין גבר על תשעה אתרים אחרים באזור המרכז, והוא נבחר מאחר שמדובר במתקן במיקום מרכזי, נגיש, בעל תשתיות יציבות של אספקת חשמל, מיזוג מתקדם ויכולת התאמה לצרכים של בזק בינלאומי. לטובת האתר עמדה גם התאמתו הייחודית ל-Sub data center, מה שמאפשר ללקוחות ענק לרכוש אולמות אירוח פרטיים כחוות משנה בתוך החווה הראשית.

יותר ויותר ארגונים עוברים לאחסון היברידי

השקת הדטה סנטר החמישי של בזק בינלאומי באה על רקע המגמה המתרחבת בעולם לארח את ה-IT הארגוני הן בענן והן בחוות שרתים חיצונית. זאת, על מנת לייתר את הצורך להתעסק בתשתיות המחשוב ולפתור בעיות, לחסוך עליות ולהקל עליהם להתמקד בליבת העסקים.

לדברי רן גוראון, מנכ"ל בזק בינלאומי, "נמשיך להשקיע בהרחבת רשת הדטה סנטרים שלנו ונקים חוות שרתים נוספות, על מנת לספק למגזר העסקי פתרונות IT מקצה לקצה".

רון גלב, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, ציין כי "האסטרטגיה של החברה לשנים הקרובות כוללת התרחבות של רשת הדטה סנטרים והטמעת פתרונות חדשים ויצירתיים. חוות אפק היא המשך של הגידול בדטה סנטרים שלנו וממקסמת את החיבור שלנו לצומת האינטרנט של ישראל והעולם, באמצעות הכבל התת ימי ורשת
הדטה הבינלאומית של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים