נט-אפ יישמה מערכת אחסון ב-Data Center של Conduit הישראלית; ההיקף: מיליוני ש'

את המערכת הטמיעו צוות משותף של חברת Conduit ונט-אפ ישראל והיא מחליפה את מערכת ה-N-Series שהייתה קיימת בחברה עד כה ● מערכת האחסון בחברת Conduit כוללת 16 מדפי אחסון ובעלת נפח של מאות טרה-בייט

נט-אפ (NetApp) ישראל הטמיעה מערכת אחסון מתקדמת ב-Data Center של חברת Conduit הישראלית הממוקם בארה"ב. את המערכת הטמיעו צוות משותף של Conduit ונט-אפ והיא מחליפה את מערכת ה-N-Series שהייתה קיימת עד כה. היקפו של הפרויקט, שנמשך כחודשיים וחצי, לא הותר לפרסום אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במיליוני שקלים..

הפתרון שחברת נט-אפ בנתה עבור Conduit עונה על דרישות החברה לשרידות המידע, המשכיות עסקית ויכולת גדילה עתידית. על ידי יישום מערכת FAS3170 מסוג Metrocluster של נט-אפ, המידע מאוחסן בשני קצוות שונים של מרכז המידע ובשני המוקדים המידע ממשיך להתעדכן. בנוסף, בעקבות יישום פתרונות נט-אפ צופה Conduit כי תשיג חסכון ניכר בשטח אחסון, תגיע לצריכת חשמל נמוכה יותר ותשפר את ההגנה על המידע ב-Data Center.

מערכת האחסון בחברת Conduit כוללת 16 מדפי אחסון ובעלת נפח אחסון של מאות טרה-בייט. המערכת גם כוללת את טכנולוגיית Snap Shot של נט-אפ, אשר נועדה לאפשר יצירת גיבויים אוטומטיים ולספק יותר יציבות, סקאלביליות, יכולת התאוששות מהירה וביצועים טובים יותר.

לדברי דוד אלפסי, מנמ"ר Conduit, "כמות המשתמשים בפתרונות שלנו הולכת וגדלה מיום ליום וכך גם כמות המידע שעלינו לאחסן ולשמר. פתרון האחסון שחברת נט-אפ התאימה לנו עונה בדיוק על הצרכים העסקיים שלנו ממערכת אחסון ושיתוף הפעולה הוביל להטמעה מוצלחת ביותר".

רפי שקולניק, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר, כי "Conduit היא חברת סטארט-אפ הגדלה במהירות וצריכה מערכת חזקה ואמינה שתכיל את המידע שנאסף. למערכת שהתאמנו במיוחד עבורם עשינו בדיקות רבות והתוצאות היו מעל למצופה. המערכת של נט-אפ תעזור לחברת Conduit בהמשכיות עסקית, היכולת לגדול ולהגדיל את כמות המידע והחשוב ביותר- שרידות המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים