טרה סקיי הקימה דטה סנטר ל-קרוסאובר בענן של AWS

לקרוסאובר - חברה גלובלית לניהול הון אנושי, המספקת ללקוחותיה שירותי תכנות ופיתוח מכל אחד ממאות אתריה בעולם - נדרשו תשתיות IT גמישות בעלות יכולת גידול, בהתאם לצרכים המשתנים

אופיר אבקסיס, מנכ''ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין-שחם

טרה סקיי הקימה לקרוסאובר דטה סנטר בענן, מבוסס Vmware Cloud on AWS. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים בימים אלה. היקפו של הפרויקט, שבוצע בשיתוף פעולה עם אנשי VMware ישראל, עומד על מיליוני דולרים.

קרוסאובר היא חברה גלובלית לניהול הון אנושי, המספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תכנות ופיתוח, עם דגש על יעילות, אמינות וזמינות גבוהה – מכל אחד ממאות אתריה בעולם. לשם כך דרושות לחברה תשתיות IT גמישות בעלות יכולת גידול, בהתאם לצרכים המשתנים.

crossover

קרוסאובר

מומחי טרה סקיי ביצעו את תהליכי ההערכה, בניית הארכיטקטורה המתאימה, ולבסוף את הטמעתו בפועל של הדטה סנטר בענן עבור קרוסאובר. במסגרת הפרויקט, בוצע אימוץ של טכנולוגיות חדשות לתוך התשתיות הקיימות של VMware בקרוסאובר, והושלמה הגירה מספק האירוח המסורתי, מבוסס VMware.

בטרם החל הפרויקט, נערך תהליך הוכחת ההיתכנות (POC) של הפתרון, במשך כמה חודשים. הוא כלל מאות בדיקות אוטומציה, תקשורת ואבטחת מידע. לאחר שהוכח כי פתרון VMware on AWS אמין, נוח לתפעול ועומד בכל הקריטריונים שקרוסאובר הציבה לפרויקט, החלו אנשי השירותים המקצועיים של טרה סקיי בתהליך העברת התשתיות לענן. הם אף הובילו, בשיתוף VMware ישראל ואנשי קרוסאובר, את הטיפול באפליקציות, ועשו זאת כשירות מנוהל.

אנדי טרייבה, מייסד ומנכ"ל קרוסאובר, אמר כי "שילוב תשתיות VMware on AWS מעניק לנו יכולות ענן חכמות, המספקות המשכיות עסקית מחד, והתייעלות מאידך. כחברה גלובלית מבוזרת, אנו נדרשים לתת שירות רציף ואיכותי ללקוחותינו, ביניהם חברות ענק. בשל הפרויקט קיבלנו מערך ענן גמיש ויעיל, תוך חיסכון בעלויות".

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי ישראל, אמר כי "מדובר בפרויקט רחב היקף, אשר דרש מאיתנו לבצע תהליך הגירה – ולעשות זאת בלא פגיעה בהתנהלות השוטפת של תשתיות המחשוב ובפעילות החברה. כעת יש לקרוסאובר תשתית ענן, המספקת לה מענה כולל לכל דרישות המחשוב והאחסון שלה. כך יכולה החברה להמשיך לשרת את לקוחותיה הפזורים ברחבי העולם, מכל אתריה, עם תשתית תפעול זריזה, יעילה וחסכונית יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים