רשות התקשורת מתחילה לקרום עור וגידים: השר נפגש עם מועמדים לעמוד בראש פרויקט ההקמה

שר התקשורת, משה כחלון, נפגש עם יוסי קוצ'יק - מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, ועם איתי אייגס - מנכ"ל משרד התיירות לשעבר ● אחד מהם, ככל הנראה, ייבחר למנהל שיקים את רשות התקשורת הלאומית, שתחליף את משרד התקשורת ● טרם נקבע האם המנהל שיקים את הרשות, יהיה גם מי שיעמוד בראשה לאחר הליך ההקמה

רשות התקשורת הלאומית של ישראל יוצאת לדרך: לאחר דבריו של השר משה כחלון בראיון לאנשים ומחשבים לפני כשלושה חודשים, בדבר הצורך בהקמת רשות תקשורת עצמאית שתחליף את המשרד ותקבל החלטות מקצועיות ולא פוליטיות, החלה הרשות לקרום עור וגידים. השבוע נפגש השר עם שני מועמדים אפשריים לנהל את הקמת הרשות: יוסי קוצ'יק – שהיה מנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופת כהונתו של אהוד ברק, ועם איתי אייגס – שכיהן בעבר כמנכ"ל משרד התיירות.

לשני המועמדים רקע גם כאנשי אוצר – קוצ'יק היה הממונה על השכר ואילו אייגס שימש כסגן הממונה על התקציבים. הזיקה הזו לכספים עתידה לסייע למועמד שייבחר לתפקיד הפרויקטור שיקים את הרשות, שכן עליו תהיה מוטלת האחריות לקבוע את המבנה שלה, שכר העובדים ותחומים נוספים שיידרשו חיכוך עם אנשי משרד האוצר. טרם נקבע האם המנהל שיקים את הרשות, יהיה גם מי שיעמוד בראשה לאחר הליך ההקמה.

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה, כי אכן התקיימו השבוע פגישות בין השר כחלון לבין קוצ'יק ואייגס. שני המועמדים סירבו להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים