סינאל הטמיעה מערכת נוכחות בקבוצת הארגז; היקף הפרויקט: יותר מ-150 אלף שקלים
במסגרת הפרויקט, הותקנה מערכת "הרמוני" של סינאל על גבי השרת המרכזי של הארגז והוחלפו כל שעוני הנוכחות הישנים ופותחו ממשקים עם מערכת ה-ERP של סאפ ועם מערכת השכר של מלם הקיימות בקבוצה ● באמצעות המערכת החדשה, מקבלים אנשי הארגז נתונים משעוני נוכחות בזמן אמיתי, והם אף יכולים לקבל באמצעותה נתונים מסוכמים בכל עת
חברת סינאל מלל פייוויי, מקבוצת סינאל תעשיות, התקינה ויישמה מערכת נוכחות מרכזית לכלל החברות בקבוצת הארגז. היקפו הכספי של הפרוייקט נאמד ביותר מ-150 אלף שקלים.
במסגרת הפרויקט, הותקנה מערכת "הרמוני" של סינאל על גבי השרת המרכזי של הארגז, הוחלפו כל שעוני הנוכחות הישנים בקבוצה ופותחו ממשקים עם מערכת ה-ERP של סאפ (SAP) ועם מערכת השכר של מלם הקיימות בה. באמצעות המערכת החדשה, מקבלים אנשי הארגז נתונים משעוני נוכחות בזמן אמיתי, והם אף יכולים לקבל באמצעותה נתונים מסוכמים בכל עת.
הארי מנשה, סמנכ"ל הכספים של קבוצת הארגז, אמר ש-"במסגרת המעבר למערכות שליטה ובקרה מרכזיות, עלה הצורך להחליף גם את מערכות הנוכחות הישנות שלנו, על מנת להתאים את עצמנו להיקפים גדולים יותר של ניהול נוכחות עובדים ברמה מרכזית".
יקי פיפקביץ, סמנכ"ל השיווק והמכירות של סינאל, אמר ש-"היה לנו אתגר למלא אחר כל דרישות קבוצת הארגז בלוח זמנים קשוח, עם צורך להטמיע את המערכת מול כמות משתמשים גדולה. נדרשנו גם להתאים את המערכות על פי אופי הפעילות הייחודי של הקבוצה. כיום, המערכת פועלת בהיקף מלא".
תגובות
(0)