גוגל רכשה את Episodic, המספקת שירותי וידיאו; היקף העסקה לא נמסר לפרסום

Episodic מספקת שירותי אירוח מקוונים לסרטוני וידיאו, וחבילת פרסום לסרטונים אלו ● ככל הנראה, הפלטפורמה שלה תוטמע ביו-טיוב, המהווה את שירות הווידיאו של גוגל

גוגל (Google) ממשיכה בגל הקניות הנוכחי שלה, ובמהלך סוף השבוע השלימה את רכישת Episodic, החברה החמישית שקנתה בעת האחרונה. Episodic יצרה פלטפורמה לשירותי וידאו שככל הנראה תוטמע ביו-טיוב (Youtube), שירות הווידיאו של גוגל. היקף העסקה לא נמסר לפרסום.

Episodic היא חברה מסן פרנסיסקו שהוקמה בידי נועם לובינסקי ומתיאס קודיץ'. היא מספקת שירותי אירוח מקוונים לסרטוני וידיאו, וחבילת פרסום לסרטונים אלו. אחת התכונות המובילות של מוצריה היא היכולת לפרסם תזרימי וידיאו חיים לפי דרישה – אם לפי תשלום, ואם בהסכמה להיחשף למודעות פרסומת תוך כדי הצפייה בסרטון. את התכנים יכולה הפלטפורמה להזרים לרשת, לטלפונים חכמים, או למכשירי IPTV.

בבלוג הרשמי של Episodic נכתב, כי כל הצוות של החברה ימשיך לעבוד במסגרת גוגל. כמו כן, נמסר שהלקוחות הקיימים ימשיכו לקבל את השירות עבורו הם שילמו ללא כל הפרעה. עם זאת, לקוחות חדשים לא יוכלו להצטרף לשירות – לפחות לא בתקופה הקרובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים