נקסט אינשורנס הישראלית גייסה רבע מיליארד דולר – והפכה לחד קרן

הסטארט-אפ מכפר סבא מציע פוליסות ביטוח אונליין לעסקים קטנים ובינוניים, ופיתח מוצר לניהול סיכונים, כדי לקבוע מחיר נכון של הפוליסה ● לאחר הגיוס הנוכחי היא הפכה לחברה ששווה יותר ממיליארד דולר

האב טכנולוגי בתחום הביטוח. מקור: BigStock

גיוס ענק בתחום הביטוח: הסטארט-אפ הישראלי נקסט אינשורנס, שמציע ביטוח אונליין, הודיע היום (ב') על גיוס של רבע מיליארד דולר. כל הסכום גויס מחברת הביטוח הגרמנית מיוניק-רה. בסך הכל היא גייסה עד כה 381 מיליון דולר – בשלוש שנים בלבד. הסכום הנוכחי מביא את החברה להיות חד קרן – חברה ששווייה עומד על מיליארד דולר או למעלה מכך.

נקסט אינשורנס הוקמה ב-2016 על ידי גיא גולדשטיין, אלון חורי וניסים טפירו, שהכירו כשעבדו במרקורי. זהו לא הסטארט-אפ הראשון שלהם – לפני כ-12 שנים הם הקימו את חברת התשלומים הסלולריים צ'ק, שב-2015 נמכרה לאינטואיט תמורת 360 מיליון דולר.

פרופילים של כ-1,000 סוגי עסקים קטנים

המוצר של נקסט אינשורנס הוא ביטוח ברשת לעסקים קטנים ובינוניים. היא פיתחה פרופילים של כ-1,000 סוגי עסקים קטנים – מקבלנים ועד למאמני כושר ומנקים, ומציעה להם ארבע פוליסות: חבות כללית, חבות מקצועית, ביטוח רכב מסחרי ואובדן כושר עבודה – פוליסה שאותה החלה להציע היום. כמו כן, היא פיתחה פתרון מבוסס בינה מלאכותית וביג דטה למניעת הונאות ולחישוב סיכונים – טכנולוגיה שנמצאת בינתיים בשימוש ראשוני.

החברה מעסיקה 200 עובדים – מחציתם במרכז המו"פ שלה בכפר סבא, ויש לה משרדים גם בפאלו אלטו, קליפורניה. בין המשקיעים בסבבי הגיוס הקודמים שלה היו קרן TLV פרטנרס וקרן ההשקעות של אמריקן אקספרס.

בנקסט אינשורנס אומרים כי ניהול הסיכונים הוא אתגר שעומד בפני חברות ביטוח, על מנת שידעו להימנע מהם במידת האפשר ולתמחר נכון את הפוליסה. בחברה אומרים כי הם עצמם משתמשים בפתרון, וכי אם הם באים לכלל מסקנה שהסיכון בפוליסת ביטוח ללקוח מסוים הוא נמוך – כך גם המחיר שהוא ישלם עליה יהיה נמוך.

סכום הגיוס יושקע בהתרחבות החברה, כולל בגיוס עובדים, ובהמשך הפיתוח של המוצר. יצוין כי מיוניק-רה מגלה עניין בנקסט אינשורנס מזה זמן, ושתי החברות אף עבדו על כמה פיתוחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים