האסטרטגיה החדשה של סוני אריקסון: שילוב תוכן בידורי באמצעי מדיה שונים
החברה הכריזה ב-Mobile World Congress על שיתוף תוכן בידורי בין מכשירים סלולריים, מחשבי PC וטלוויזיות ● סוני אריקסון גם הציגה בכנס את מפת הדרכים שלה לשלוש עד חמש השנים הקרובות, הכוללת גלישה סלולרית, שילוב תמונות, מוזיקה ותקשורת ● השיקה את Idou - מכשיר יוקרתי בעל מסך מגע ומצלמת 12.1 מגה-פיקסל
שנה קשה עברה על סוני אריקסון: יצרנית הסלולר ירדה בנתח השוק שלה, והפסידה ברבעון האחרון של 2008 כמעט רבע מיליארד דולרים. ייתכן שאלה הן הסיבות לכך שהמופע שלה השנה בתערוכת Mobile World Congress בברצלונה שידר רושם של איבוד הצפון. מנהלי החברה דווקא שידרו ביטחון, והצהירו שכוונתם בכנס השנה היא להסביר את האסטרטגיה החדשה שלה ולהציג את מפת הדרכים שהיא מתכננת לשלוש עד חמש השנים הקרובות.
"בשמונה שנות קיומה, סוני אריקסון חוותה שני גלים גדולים של פעילות. עכשיו זו ההתחלה של הגל השלישי", אמר סטיב ווקר, סגן נשיא בחברה, האחראי על תכנון פורטפוליו המוצרים שלה. הוא הבטיח, כי במהלך השנה צפויות "הכרזות מעניינות".
הבשורה הייתה אסטרטגיה חדשה, שהיא קוראת לה "Entertainment Unlimited" ("בידור בלתי מוגבל"). אסטרטגיה זו תצא לפועל באמצע השנה הנוכחית. "חברות אחרות מדברות על גלישה סלולרית, ואנחנו מדברים על שילוב תמונות, מוזיקה ותקשורת. זה המפתח", אמר ווקר. הרעיון של החברה הוא לשלב מכשירים סלולריים עם מחשבי PC וטלוויזיה, כדי לחלוק תוכן בידורי.
כחלק מהאסטרטגיה החדשה, הכריזה סוני אריקסון על MediaGo – שירות שמציע הורדת סרטים למחשב ה-PC והעברתם למכשיר של החברה.
עוד הציגה החברה שני מכשירים. אחד מהם הוא W955, שיושק ברבעון השני של השנה. מדובר במכשיר בסדרת הווקמנים, שיכולותיו הורחבו גם לצפייה בסרטים. מכשיר זה יהיה הראשון שיכלול את תכונת ה-MediaGo. כמו כן, אפשרה סוני אריקסון הצצה חטופה (מתחת למעטה זכוכית) למכשיר יוקרתי בעל מסך מגע ותכונות מולטימדיה עשירות, עם מצלמת 12.1 מגה-פיקסל, שייקרא Idou. פרטים נוספים עליו עדיין לא פורסמו, ונמסר, כי הוא יושק במחצית השנייה של השנה.
תגובות
(0)