פלאפון השיקה עמוד רשמי בפייסבוק

הדף של החברה יכלול שירות לקוחות ומידע על משרות פנויות ● אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "לאחר שבעבר השקנו בפייסבוק כמה פעילויות נקודתיות וזכינו לעשרת אלפים חברים בתוך שבועיים, הבנו שאנו חייבים להיות נוכחים בה באופן קבוע"

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

פלאפון השיקה היום (ד') עמוד רשמי בפייסבוק (Facebook), הכולל שירות לקוחות ומידע על משרות פנויות. זאת, במסגרת החלטת החברה להרחיב את פעילותה באינטרנט ולהגדיל את תקציב הדיגיטל שלה ב-20%.

מהחברה נמסר, כי סמנכ"לית השירות והמכירות למגזר הפרטי, רונית מרכוס, תקיים בפייסבוק דיאלוג עם לקוחות ותענה לפניות הגולשים. מרכוס עצמה ציינה עם השקת העמוד, כי "כחלק מתפיסת השירות של פלאפון, אנו מקיימים דיאלוג עם לקוחותינו בכל מקום שבו הם נמצאים. מעתה, הם יוכלו ליהנות משירות מקצועי ואיכותי גם ברשת האינטרנט, ולא רק במרכזי השירות והמכירה או במוקדים הטלפוניים. הלקוח יוכל לקבל מענה באמצעות תיבת המסרים האישית שלו בפייסבוק, ישירות למייל האישי, או למכשיר הפלאפון שלו".

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, אמר בהתייחסו למהלך, כי "פייסבוק היא הרשת החברתית החזקה ביותר כיום, ואך טבעי שנהיה גם שם. לאחר שבשנתיים האחרונות השקנו בפייסבוק כמה פעילויות נקודתיות וזכינו לעשרת אלפים חברים בתוך שבועיים, הבנו שאנו חייבים להיות נוכחים בה באופן קבוע".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לקוח מתוסכל

    הקימו עמוד ונותרו גרועים כמו לפני שנים, מדובר בתרבות ארגונית רקובה.

אירועים קרובים