עיריית אשקלון תטמיע מערכות אבטחת מידע של פורטינט

היקפו הכספי של הפרויקט, שמתקיים בליווי סילטק פתרונות, עומד על מאות אלפי שקלים והוא משרת כ-1,500 משתמשים

מוטי סילגי, מנכ"ל סילטק פתרונות. צילום: יח"צ

סילטק פתרונות מבצעת בימים אלה פרויקט שהחל באחרונה להטמעת מוצרי אבטחת המידע של פורטינט בעיריית אשקלון, ביווי סילטק פתרונות. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים, והוא משרת כ-1,500 משתמשים.

בין השאר, מוטמעת פלטפורמת האבטחה FortiGate, המספקת תגובה משולבת למספר רב של איומים, לצד מודיעין איומים אשר מתעדכן בזמן אמת.

בועז תנעמי, מנמ"ר עיריית אשקלון. צילום: יח"צ

בועז תנעמי, מנמ"ר עיריית אשקלון. צילום: יח"צ

בועז תנעמי, מנמ"ר עיריית אשקלון, אמר כי "סילטק נבחרה על ידי העירייה לייעוץ בנושא אבטחת המידע בעירייה. המטרה הייתה למצוא עבורנו את הטכנולוגיה המיטבית שתענה על כל דרישות אבטחת המידע בעידן מתוחכם זה".

מוטי סילגי, מייסד ומנכ"ל סילטק פתרונות, אמר כי "מערכות אבטחת המידע הישנות בעיריית אשקלון כבר לא ענו לצרכים ולא ניתן היה לשדרג אותן, ולכן בחרנו בשירותי ההגנה המאוחדים של פורטינט. מערכת FortiGate יעילה ביותר להגנה על רשת המחשוב הארגונית. מגוון מנגנוני ההגנה והחוקים החכמים, בשילוב עם אנטי וירוס ומנועי סריקה שונים לגילוי מזיקים, מספקים יחד מערכת אבטחה רב שכבתית ומתקדמת". 

סילגי הוסיף כי "כאשר כשבוחרים מערכות UTM, ניהול איומים אחוד, יש לקחת בחשבון את הגידול הפוטנציאלי של הארגון, לפחות בעתיד הנראה לעין, כדי שהמערכת לא תתברר כלא מספקת לאחר זמן קצר. הטכנולוגיה שיישמנו מעניקה תמיכה מובנית בצמיחה והיא מאפשרת הגדלת ביצועים לפי הצורך.

בשנים האחרונות חלה התגברות של איומים על הרשת הארגונית, ובהתאמה, מוטמעות יותר מערכות לניהול איומים אחוד. הן אמורות לתת מענה כולל ופשוט לאיומים אלו תחת מטריה אחת. כיום, מנהלי אבטחת מידע בארגונים נאלצים להתמודד עם סביבה עתירת חידושים, הטומנת בחובה מגוון איומים רחב יותר, וכוללת כמות רבה יותר של מכשור והתקנים. בד בבד, המחיר של אי-מתן מענה הולם לאתגרי אבטחה אלו – הולך ומאמיר, הן כספית והן רגולטורית. כך, לא זו בלבד ששוק מערכות ה-UTM צמח כלכלית באופן משמעותי בשנים האחרונות, אלא שניכרות בו גם תמורות חשובות באשר לאופני האבטחה שהוא מציע".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שקר כלשהו

    כמה פורטינטים העפת לחו״ל במסגרת ״הפרויקט״?

אירועים קרובים