סאני מטלטלת את שוק הסלולר: מציעה חבילת תקשורת ב-14.90 שקלים

החברה תספק חבילת תקשורת שכוללת שיחות ו-SMS ללא הגבלה וכן נפח גלישה של 50 ג'יגה בייט - 5 שקלים פחות מהמתחרה הזולה ביותר עד היום, We4g, ובנוסף עם נפח גלישה פי חמישה גדול יותר

סאני תקשורת

סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל, בישרה היום (ב') כי תתחיל לספק לאלתר חבילת סלולר שהיא המשתלמת בישראל: שיחות וסמסים ללא הגבלה, ואינטרנט בהקיף 50 ג'יגה בייט בחודש, בעלות של 14.90 שקלים בחודש, כולל אחריות. המחיר האטרקטיבי יוצע בהתחייבות לשנה. כקבוע בחוק בישראל, סאני לא תתנה את קניית החבילה ברכישת מכשירי סמסונג.

לפי ההודעה הרשמית של החברה, ללקוחות יוצעו חנויות בפריסה רחבה, מעבדות שירות זמינות ומוקד טלפוני ואילו שירותי האינטרנט יתבססו על התשתית הסלולרית של חברת הוט מובייל.

מדובר בטלטלה של ממש בשוק המקומי שבו, עד היום, הציעה חברת אקספון 018, עם המותג שלה We4g, את החבילה האטרקטיבית והזולה ביותר בישראל, בעלות 19 שקלים בחודש. חבילה זו כללה, בנוסף לשיחות וסמסים ללא הגבלה, גלישה בנפח 10 ג'יגה בייט. סאני למעשה מציעה דיל משודרג, שגם עולה ארבעה שקלים פחות, ושבנוסף נפח הגלישה הנכלל בו גדול פי חמישה מזה של We4g.

בהודעתה לתקשורת ציינה סאני כי "על פי הנתונים האחרונים שפורסמו על נתחי שוק הטלפונים הסלולריים בישראל, סמסונג הצליחה להגיע לנתח שוק של למעלה מ-60%, תוך דחיקת נתחי השוק של אפל והיצרניות הסיניות וואווי ושיאומי".

החברה הוסיפה וכתבה כי היא מוכרת למעלה מ-50 אלף מכשירים בחודש, בפריסה של מעל ל-1,000 נקודות מכירה, ומייצרת סינרגיה בהצעת מכשיר בטכנולוגיה חדשנית עם חבילת הסלולר שנחשבת כעת כמשתלמת ביותר. 

 

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נהוראי

    אחלה דבר בקרוב אני יעבור חברה "לסאני"

  2. רב נחמען

    החברה גם הודיע שמי שיתפוס אותם בטלפון יקבל חודש חינם, פשוט כי הם לא עונים לטלפון. יש לכם בעיה, תגיעו לחנות.. אחלה שירות ב 4 שקלים פחות

אירועים קרובים