ארגון ה-GSM: עד 2012 – רוב חברות הסלולר ישתמשו במטען אחיד לכל המכשירים הניידים

רוב קונווי, מנכ"ל הארגון, קרא בנאומו ב-Mobile World Congress לכל יצרניות הטלפונים הניידים לעשות כן ● הוא טען, כי השימוש במטען יחיד יהיה ידידותי יותר לסביבה, וכי 17 מפעילות סלולריות הצטרפו ליוזמה, בהן אורנג', טי-מובייל ו-AT&T

ארגון ה-GSM החליט לנסות לשכנע את יצרניות הסלולר להשתמש בשקע אחיד ובמטען אחד לכל המכשירים הניידים – כך הודיע אתמול (ג') רוב קונווי, מנכ"ל הארגון, בנאומו בכנס Mobile World Congress בברצלונה. הוא הבטיח, כי עד 2012 – רוב מכשירי הסלולר ישתמשו באותו סוג של שקע ומחבר לטעינת הסוללות במכשירים.

17 מפעילות סלולריות כבר הצטרפו ליוזמה, בהן וודאפון, אורנג', טי-מובייל, טלפוניקה ו-AT&T. קונווי אף אמר, כי רוב יצרניות הסלולר הגדולות, בהן LG, מוטורולה, נוקיה, סמסונג וסוני אריקסון, הסכימו להשתמש בטכנולוגיית המיני-USB כממשק טעינה אוניברסאלי.

הוא הוסיף, כי השימוש בתקן יחיד לא רק יקל על 3 מיליארד משתמשי הסלולר בעולם, אלא גם יסייע לשמור על הסביבה. זאת, משום שארגון ה-GSM ידחק ביצרניות הסלולר לפתח מטענים שצורכים 50% פחות אנרגיה מהמצב כיום. הארגון גם מאמין, שהעלמת הצורך ברכישת חוזרת של מטענים במקום מטענים אבודים יפחית משמעותית את גזי החממה הנפלטים בתהליכי הייצור והשינוע של המטענים הללו. המשמעות של זה היא פחות שטחי אדמה המיועדים לאשפה – משום שאנשים פשוט לא יזרקו מטענים בכל פעם שהם מחליפים מכשיר.

היוזמה החדשה מגיעה לאחר שנים של תלונות צרכנים על שקעי הטעינה השונים והמשונים של המכשירים הסלולריים, ה"עצבים" בכל פעם ששוכחים את המטען בעבודה, נתקעים בבית בלי מטען או שוכחים לקחת אותו לנסיעות, שלא לדבר על המגירה עם 20 המטענים השונים, שהצטברו במהלך שנים של שימוש במכשירים סלולריים של כמה מבני הבית.

על כך נאמר: איך לא חשבו על זה קודם?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים