אואזיס הטמיעה פתרון של סיסקו להאצת ביצועים ב-BrightSource; היקף הפרויקט: חצי מיליון ש'

הפתרון נועד לעובדים המתחברים לשרתי החברה ממחשבים ניידים ברחבי העולם ומבוסס על טכנולוגיית WAAS ו-WAAS Mobile של סיסקו ● שימי בן ברוך, מנהל מערכות המידע בחברת Bright Source Industries: "הפתרון שנבחר חוסך לחברה משאבים רבים בעלויות תקשורת בין הסניפים ומשפר את העבודה המבוזרת"

אואזיס טכנולוגיות תקשורת הטמיעה פתרון של סיסקו (Cisco) להאצת ביצועים ב-BrightSource Industries. הפתרון נבנה תוך התייחסות להאצת אפליקציות ספציפיות כמו אורקל (Oracle), שרתי קבצים וכדומה, בהם עושה החברה שימוש. הפתרון מיועד עבור עובדים המתחברים לשרתי החברה ממחשבים ניידים ברחבי העולם ומבוסס על טכנולוגיית WAAS ו-WAAS Mobile של סיסקו. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים.

לדברי שימי בן ברוך, מנהל מערכות המידע בחברת Bright Source Industries, "הפתרון שנבחר חוסך לחברה משאבים רבים בעלויות תקשורת בין הסניפים ומשפר את העבודה המבוזרת, בכך שהוא מאפשר לעובדים להשתמש במשאבי הרשת של הארגון ולעבוד על אפליקציות הפועלות ברשת הארגונית באיכות ובמהירות טובה יותר".

עמוס רוזנבויים, ה-CTO של אואזיס טכנולוגיות תקשורת, אמר, כי "האצת ביצועי אפליקציות היא פתרון יעיל עבור חברות גלובליות שעובדיהן נמצאים במהלך הפעילות בחו"ל או עובדים מהבית, וצפוי להיות נושא מרכזי בפיתוח מערכות ה-IT  של ארגונים בשנים הקרובות. לצורך הפרויקט נבחר פתרון Wide Area Application Services של סיסקו שמהווה פלטפורמה מרכזית להאצת ביצועים (סימטרית) בין הסניפי הארגון וכן עבור גישה מרוחקת למשתמשי הארגון הניידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים