!We תבצע פרויקט לאיחוד שרתים והקמת מערך אחסון ואתר גיבוי באמנת; ההיקף: מאות אלפי ש'

במסגרת הפרויקט תאחד !We כ-20 שרתים קיימים לשלושה שרתים מרכזיים בלבד ● התשתית החדשה בחברת אמנת תכלול שלושה שרתי IBM SYSTEM X 3550 M2 ואת מערכת הווירטואליזציה VMware vSphere 4 של VMware ● באתר הגיבוי תוקם מערכת IBM N series 3300

חברת !We, מקבוצת חילן-טק, תבצע פרויקט איחוד שרתים, הקמת מערך אחסון והקמת אתר גיבוי מרחוק (DR) עבור חברת אמנת. במסגרת הפרויקט תאחד !We כ-20 שרתים קיימים לשלושה שרתים מרכזיים בלבד. התשתית החדשה בחברת אמנת תכלול שלושה שרתי IBM SYSTEM X 3550 M2 ואת מערכת הווירטואליזציה VMware vSphere 4 של VMware. על התשתית החדשה יפעלו כל יישומי החברה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

כמו כן, במסגרת הפרויקט תקים !We תשתית אחסון מתקדמת המבוססת על מערכות אחסון IBM N series 3600 באתר הראשי. באתר הגיבוי תוקם מערכת IBM N series 3300 בנפח מידע דומה. הפתרון תוכנן כך שיאפשר לחברת אמנת יכולת גידול ניכרת, שרידות עסקית תוך הוזלה משמעותית של תחזוקה וניהול מערך השרתים  עלויות חשמל, שטח רצפה, חומרה ועוד. רפליקציית הנתונים בין שני האתרים תבוצע על ידי טכנולוגיית Snapmirror של נט-אפ (NetApp).

כמו כן, תבוצע הגנה על המידע באמצעות Snap Manager for SQL Server של נט-אפ על ידי לקיחת Snapshot על גבי מערכות ייצור וזאת ללא השפעה על ביצועי המערכת ולמשתמשים. יחד עם זאת, מערך האחסון החדש מספק גם שירותי קבצים לכל משתמשי החברה ללא צורך בשרת קבצים יעודי וזאת על ידי שימוש ביכולת ה-CIFS של נט-אפ.

בנוסף, יוקם באתר הגיבוי שרת IBM System X 3650 M2 נוסף אף הוא מבוסס מעבדי Intel XEON 55xx. על גבי השרת, תותקן מערכת וירטואליזציה של VMware שתספק משאבי מיחשוב לשרתים באתר הגיבוי.

לדברי ואדים סולובי, מנהל הטכנולוגיות של !We, "מוצרי האחסון של יבמ מסידרת N series מתוכננים לספק את מיטב פתרונות האחסון הקשורים לרשת ולתמוך באחסון מידע קריטי בסביבה בעלת זמינות גבוהה ורמת אבטחה מירבית. מוצרי הסדרה מציעים מגוון רחב של יכולות התקשרות לרשת ובאמצעותה אל מבחר מערכות שרתים ולקוחות, תוך שימוש בריבוי פרוטוקולים לגישה ולניהול קבצים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים