אמת מיחשוב הטמיעה מוצרי גיבוי וארכיבאות של סימנטק בחברת 888; היקף הפרויקט: כמיליון ש'

במסגרת הפרויקט הטמיעה אמת מיחשוב בחברה את פתרון האירכוב Symantec Enterprise Vault ופתרון הגנת הנתונים הארגוניים Veritas NetBackup ● זיו אורן, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-888: "בעזרת Veritas Netbackup של סימנטק, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהמערכות שלנו תומכות 24 שעות ביום, 7 ימים בחוויית המשחקים המקוונים של לקוחותינו"

א.מ.ת מיחשוב

א.מ.ת מיחשוב הטמיעה מוצרי גיבוי וארכיבאות תוכן ואי-מיילים של סימנטק (Symantec) בחברת רנדום לוג'יק – 888 אחזקות, המפתחת ומפעילה אתרי Online Gaming. במסגרת הפרויקט הטמיעה אמת מיחשוב בחברה את פתרון האירכוב Symantec Enterprise Vault ופתרון הגנת הנתונים הארגוניים Veritas NetBackup. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם ביותר ממיליון שקלים.

"רנדום לוג'יק – 888 אחזקות, מריצה על גבי אתרי האינטרנט שלה אפליקציות רבות, לכל אחת SLA (ר"ת Service Level Agreement) שונה, כאשר האופציה לנפילה או הדממה של האפליקציות אינה אפשרית בסביבה של הימורים מקוונים", אמר זיו אורן, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-888 אחזקות. "ביקשנו לארגן את סביבות העבודה השונות שהחברה מפעילה תחת מרכז פעילות מאובטח אחד, לא רק כדי לתמוך בשירותי ההימורים המקוונים שלנו, אלא גם בשירותים בהם אנחנו תומכים בשם שותפינו העסקיים".

לדברי אורן, "בעזרת Veritas Netbackup של סימנטק, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהמערכות שלנו תומכות 24 שעות ביום, 7 ימים בחוויית המשחקים המקוונים של לקוחותינו. באשר ל-Enterprise Vault, הוא חיוני עבור הפחתת עלויות האחסון, הגיבוי, והתמיכה, על-ידי כך שהוא מאפשר ניצול יותר טוב של נכסי אחסון קיימים, אוטומציה של העברת מידע ישן לארכיון והפיכת ניהול האימיילים לפשוט יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים