סמרט פיתחה מערך הדרכה ל-HP העולמית לשימוש במערכת השליטה והבקרה של החברה

המערך נועד ללימוד מערכת ה-BAC (ר"ת Business Availability Center) של החברה ● המודרכים - מנהלי שו"ב (שליטה ובקרה) בגופי IT בארגונים שרכשו את מערכת השו"ב של HP ● היקף הפרויקט - 100 אלף דולרים

סמרט, מקבוצת יאנה (YANA), פיתחה מערך הדרכה עבור HP העולמית, לטובת שימוש במערכת השליטה והבקרה שהשיקה החברה. לפרויקט ההדרכה, שהיקפו מוערך ב-100 אלף דולרים, הייתה שותפה גם חברת מרתון, אף היא מקבוצת יאנה. חברה זו מתמחה במתן שירותים מקצועיים לפתרונות BSM מבית HP.

פיתוחו של מערך ההדרכה נמשך כמה חודשים והסתיים בימים אלה. המערך נועד ללימוד מערכת ה-BAC (ר"ת Business Availability Center) של HP. מדובר במערכת שו"ב (שליטה ובקרה) המותקנת במקומות רבים בעולם. המערכת מבצעת פעולות שונות של שליטה ובקרה, וככזו – היא מהווה את הבקרה העיקרית לניטור כל היישומים בארגונים.

במסגרת הפרויקט, פיתחה סמרט את חומרי ההדרכה הספציפיים עבור לימוד המערכת בקרב לקוחות HP העולמית. מרתון שימשה כזרוע הביצוע של ההדרכה, וסיפקה את אנשי התוכן והמדריכים, שעשו שימוש בחומרי ההדרכה הללו. בהמשך לבחירה זו, קיבלה סמרט לידיה גם את פיתוחם של חומרי ההדרכה עבור הגרסה הבאה של הפתרון, BAC 7.5.

המודרכים הם מנהלי שו"ב בגופי מערכות המידע בארגונים השונים, שהם לקוחות HP. אלה יעברו את ההדרכה האמורה בעת שארגונם ירכוש את מערכת BAC.

מערך ההדרכה כולל פיתוח חומרי הדרכה למדריכים (מצגות, תרגולים וחומרי מתודולוגיה), לצד ספרות לחניכים, תרגולים לחניכים, מעבדות לימוד ומתודולוגיות המוצר. "יש ליאנה יתרון כקבוצה, המתמחה באספקת שירותים במגוון תחומים משלימים ללקוחות", אמרה לימור אפיק, מנכ"ל סמרט, "פיתוח חומרי הדרכה, לצד ניהול מערך ההדרכה עבור ענקית טכנולוגית ועסקית כמו HP העולמית, אפשרו לנו להציג את יכולותינו בצורה מיטבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים