עו"ד יורם שפטל התפטר מייצוגו של אלי רייפמן עקב אי תשלום שכר טרחה

עו"ד שפטל הודיע לבית המשפט, כי רייפמן לא הצליח להסדיר את נושא תשלום שכר הטרחה, ועל כן - הוא מבקש להתפטר מהייצוג ● עם זאת, עו"ד שפטל כתב לבית המשפט, כי אם יימצא פתרון לנושא - הוא ישוב לייצג את רייפמן ● הבוקר (ב') אמור בית המשפט לקיים דיון נוסף בפרשת זיוף המסמכים שבו מואשם מייסד אמבלייז

הצרות של אלי רייפמן לא נגמרות: עו"ד יורם שפטל, המייצג את מייסד אמבלייז (Emblaze) בפרשת זיוף המסמכים שבו הוא מואשם, הודיע אתמול (א') לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כי הוא מבקש להתפטר מהייצוג, מפני שרייפמן טרם שילם לו את שכר טרחתו. עם זאת, עו"ד שפטל כתב לבית המשפט, כי אם יימצא פתרון לנושא – הוא ישוב לייצג את רייפמן.

עוד בדיון הקודם שהתקיים במשפט אמר עו"ד שפטל, כי נושא תשלום שכר הטרחה טרם הוסדר, וכי אם לא ייעשה כן בקרוב – הוא יתפטר מהייצוג. הסכום שנדרש לתשלום שכר הטרחה טרם גויס על ידי בני משפחתו של רייפמן, ועל כן – הודיע עו"ד שפטל על סיום הייצוג.

הבוקר (ב') אמור בית המשפט המחוזי בתל אביב לקיים דיון נוסף במשפטו של רייפמן, אם כי לא ברור מה יעלה בגורלו, שכן גם אם ימונה לרייפמן עו"ד מהסנגוריה הציבורית – הוא לא יוכל ללמוד את החומר בפרק הזמן הקצר שנוצר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים