מיקרוסופט בוחנת עיצוב חדש ל- Windows 10

גירסת בדיקה פנימית של Windows 10 ששוחררה בטעות על ידי מיקרוסופט חושפת, כי החברה מתכננת לשנות לחלוטין את תפריט "התחל"

Windows 10

Windows 10, כפי שמיקרוסופט רוצה להזכיר מדי פעם, היא סוג של פלטפורמה שזוכה לעדכונים כלליים בערך פעם בחצי שנה, ולעדכונים שוטפים מדי פעם, אם בשל צורך אבטחתי כלשהו או לצורך תיקון באג. עם זאת, אין זה אומר שהחברה לא בודקת תכונות ומאפיינים חדשים למערכת, גם אם ככל הנראה לא יגיעו לכדי מימוש בגירסת Window 11.

שחרור מוטעה של גרסת בדיקה פנימית של מיקרוסופט חושף, שבחברה שוקלים עיצוב חדש ושונה של תפריט "התחל". הוא נראה שונה לחלוטין ממה שהתרגלנו אליו בחזרה מהר מאוד עם ההשקה הראשונית של Windows 10 אחרי ממשק ה"אריחים" המודרני שניסתה מיקרוסופט לכפות ב-Windows 8.

השחרור אמנם לא היה ציבורי, אבל הוא הגיע בטעות למעגל בוחני הבטה של Windows Insider, לפחות עבור אלו שבודקים את גירסאות ה-32 ביט של המערכת. מפתיעה במיוחד העובדה, שזה הגיע לכל מעגלי הבוחנים ולא רק למעגל הראשון, שמקבל בדרך כלל את התכונות החדשות במצב בוסרי כמעט.

האריחים, עם האפשרות לסדר אותם בקבוצות, נעלמו מהתפריט החדש, שמציג רק יישומים מומלצים וכן שורת חיפוש שמופיעה בחלק העליון ומתחת לתמונת הדיוקן של המשתמש. הרקע שקוף למחצה ולא שחור כמו בתפריט הנוכחי. צלמיות התפריט הצדדי זהות בחלק התחתון של התפריט, אך בחלק העליון יש תוספת של קיצורי דרך לפעולות נוספות, מעבר להרחבת התפריט הצדי.

כפי שפרסמנו בעבר, מיקרוסופט בוחנת ממשק משתמש מעט שונה לגירסה רזה של Windows 10, אך ההדלפה העצמית הנוכחית כנראה אינה קשורה לכך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים