אקזיט ישראלי קרוב: גוגל על סף רכישת הסטארט-אפ אלסטיפייל

פרטי העסקה לקניית החברה - המספקת פתרונות אחסון קבצים בענן לארגונים - לא פורסמו, אך היא מוערכת בכ-200 מיליון דולרים

לקראת רכישת אלסטיפייל - התמונה מהבלוג של גוגל. אילוסטרציה: גוגל

גוגל הודיעה כי היא נמצאת בתהליכי רכישה אחרונים של אלסטיפייל, חברת סטארט-אפ ישראלית המספקת פתרונות אחסון קבצים בענן לארגונים, בעיקר עבור אלו שזקוקים להרצה של אפליקציות ובסיסי נתונים בקנה מידה גדול בענן, כולל יישומים קריטיים שזקוקים לזמן תגובה מהיר במיוחד. העסקה, שפרטיה לא פורסמו, מוערכת בכ-200 מיליון דולרים.

העסקה נחשפה בבלוג הרשמי של מנכ"ל חטיבת הענן החדש של גוגל, תומס קוריאן, שציין כי הוא מאמין שהיא תחתם עוד לפני סוף השנה ושהחברה הישראלית אמורה להשתלב בחטיבה כדי לנסות לעזור לגוגל להגדיל את נתח השוק שלה בתחום הענן, בו היא מפגרת בגדול אחרי מיקרוסופט, וכמובן אמזון, שמובילה את השוק ביד חזקה.

Elastifile נוסדה ב-2013 וכיום היא מפעילה מרכז פיתוח בהרצליה ומרכז למכירות ושיווק בסנטה קלרה, קליפורניה, ארצות הברית. היא גייסה במשך השנים הללו כ-75 מילון דולרים מחברות כמו ווסטרן דיגיטל וסמסונג – המתמחות בתחום האחסון – לנובו, וואווי ודל – מתחום שרתי הקבצים – וכן מספר קרנות הון.

"העזרה ללקוחות לפתור אתגרי אחסון קשים עבור עומסי העבודה הכי קריטיים שלהם אפשרה לארגונים הללו להשתמש במלוא הפוטנציאל של הענן. אנחנו שמחים להצטרף לגוגל לחלק הבא במסע שלנו, ולהיבנות על ההצלחה שלנו יחדיו במהלך השנתיים וחצי האחרונות. אחסון קבצים הוא חיוני לאימוץ הענן בארגונים, ויחד עם גוגל אנו ממוקמים היטב לשרת את הצרכים הללו", אמר איוואן מנארד, מנכ"ל אלסטיפייל.

לפי קוריאן, החברה הישראלית היא חלוצה בכך שהיא מציעה פתרונות המקושרים לאחסון קבצים ברמה ארגונית, בהרצה של אפליקציות בקנה מידה גדול בענן, עם פתרון מבוסס תוכנה לניהול NAS, המאפשר לארגונים להתאים את הביצועים או התכולה של שרתי הקבצים מבלי תקורה מעיקה.

"רכישת אלסטיפייל תרחיב את היצע פתרונות אחסון הקבצים שלנו, Cloud Filestore, ותאפשר לשותפים לתמוך ביישומים, החל מאירוח אתרי אינטרנט ועד לעיצוב שבבי מחשב. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לרגע שבו הלקוחות שלנו יתחילו ליהנות מכך", כתב קוריאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים