איילון הטמיעה מערכת ניהול עמלות ותמריצים של Incentives Solutions; ההיקף: 2 מיליון שקלים
במסגרת השלב הראשון של הפרויקט, שהסתיים לאחרונה, הוטמע מודול לניהול עמלות היקף ועמלות נפרעים ● המערכת מנהלת את תמריצי העמלות של הסוכנים והמפקחים, ומאפשרת ניהול ובקרה לכל אורך שלב המכירה ● בהמשך תטמיע החברה שני מודולים נוספים לעמלות צבירה ולתחרויות ופרסים
איילון חברה לביטוח השלימה את השלב הראשון בפרויקט מיחשוב תמריצי העמלות בתחום החיסכון ארוך הטווח, שבמסגרתו הוטמע מודול של Incentives Solutions לניהול עמלות היקף ועמלות נפרעים. שני המודולים הנוספים שיוטמעו בקרוב הם מודול עמלות צבירה ומודול תחרותיות ופרסים. ההיקף הכספי של השלב הראשון מוערך בכשני מיליון שקלים.
המערכת מנהלת את תמריצי העמלות הן של הסוכנים והמפקחים. כמו כן, היא מאפשרת ניהול ובקרה לכל אורך שלב המכירה על ידי המפיץ ועד להעברת תשלום העמלה למפיץ על ידי הנהלת החשבונות של חברת הביטוח.
לדברי אייל זינגר, מנכ"ל איילון, "עם דרישות הרגולטור שלאחר ועדת בכר, עמדנו בפני צורך כפול: החלפת פתרונות הלגאסי הוותיקים ובמקביל, הטמעת מערכת אינטגרטיבית המאפשרת ניהול יעיל יצירתי של המשתמשים העסקיים של הארגון בשיווק ובכספים".
"בשורה התחתונה", אמר, "התוצאות העסקיות של הפרויקט הניבו, כבר בשלב כה מוקדם, החזר על ההשקעה. המערכת האינטגרטיבית מספקת כיסוי מלא לכל קשת דרישות המיחשוב שלנו, בין היתר על ידי תצוגת 'דשבורד' והפקת דו"חות תפעוליים וניהוליים".
לדברי טל פרנק, מנכ"ל Incentives Solutions, "ארגונים גדולים ובינוניים, במיוחד בתחום הפיננסים, אינם מנהלים באופן שיטתי מספיק את התמריצים של עובדיהם, עד כדי יצירת 'ספגטי' תשתיתי וניהולי. כיום, ניהול תמריצים במערכת מחשוב אינטגרטיבית וגמישה מביא להתייעלות בתקציבי המיחשוב והתפעול השוטף. יתרה מכך, ייעול מערכת התמריצים מביא גם לשיפור התוצאות העסקיות במכירות וברווחיות כתוצאה ממינוף מערך העמלות לשרשרת ההפצה. כפי שראינו במקרה של איילון, התוצאות המתקבלות מוכיחות החזר השקעה משמעותי ומהיר יחסית".
תגובות
(0)