דאנת תקשורת הטמיעה פתרונות אריסטה ב-DataBank

הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה; היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים

משתנים אך לא נעלמים. דטה סנטרים. צילום אילוסטרציה: BigStock

דאנת תקשורת ערכה פרויקט לשדרוג תשתיות התקשורת בדטה סנטר של DataBank. הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו פתרונות של אריסטה. מטרת הפרויקט הייתה לשדרג את תשתיות הרשת, על מנת לעמוד במגמות עתידיות ובביקושים. היישום בוצע כחלק ממימוש גישת SDN וניהול הרשת עם אוטומציה מלאה. הפתרון של אריסטה מאפשר ל-DataBank אוטומציה בניהול הרשת, יכולת גדילה פשוטה וגמישה כמענה ללקוחותיה.

ל-DataBank, המספקת, בין היתר, שירותי גיבוי כשירות (Backup as a Service) והתאוששות מאסון כשירות (DRaaService), יש דטה סנטר, הכולל אלפי שרתים פיזיים ווירטואליים. אלה משמשים כתשתיות אחסון לביג דטה. עוד יש בדטה סנטר תשתיות רשת נרחבות, המאפשרות עבודה היברידית בין חוות השרתים ותשתיות הענן של החברה.

גיבוי והתאוששות מאסון כשירות מנוהל

לדברי עודד שחר, מנכ"ל DataBank, אמר כי "אנו מספקים שירותי גיבוי והתאוששות מאסון כשירות מנוהל לארגונים הגדולים ביותר בישראל. נושא ההמשכיות העסקית והגנת המידע שלהם הוא בראש מעיינם. לכן, המערכת שאנו מספקים חייבת להיות אמינה, זמינה ולספק את רמת הביצועים הגבוהה ביותר. אנו צריכים להיות יציבים ומסוגלים לגדול בזריזות על מנת לענות על הביקוש הגובר לשירותים. אריסטה סיפקה לנו את המענה לכל הצרכים הללו".

שי יצחקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של DataBank, הוסיף כי "דרישת הסף שלנו היתה שזו תהיה פלטפורמה פתוחה, שתאפשר על בסיסה לתכנת את הרשת ולתמוך באתגרי התשתית שלנו. אנשי אריסטה ודאנת תקשורת סייעו לנו בתכנון ובהטמעה של המערכת בהצלחה. הפרויקט בוצע תוך מחשבה על הערכים המוספים שלו, בהיבט של TCO (עלות הבעלות הכוללת) ושיפור חווית השימוש של הלקוחות".

לדברי בני פלאח, מנכ"ל דאנת תקשורת, "בשל גידול בביקוש לשירותיה, דטה בנק נדרשה לגישה חדשה לניהול הרשת. הפתרון של אריסטה מאפשר גמישות בהיבטים של אוטומציה, יכולות ניטור מתקדמות, ותמיכה ביכולות Deep Buffer מתקדמות. יכולות אלו מאפשרות לשרתים בדטה סנטר לעבוד עם השהייה (Latency) מינימלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים