"שכבת הרישות בארגונים צריכה לעבור ניעור דחוף"

"ארגונים נדרשים לעבור לדור הבא של הרישות; עליהם לעבור מהרישות המסורתי שלא ניתן לגידול, למערכות דוגמת שלנו, המספקות יכולות גידול עם חיזוי ביצועים, עם מערכת הפעלה אחת - עם פשטות, חוסן, ניהול אוטומטי", אמר מני ריבלו, מנהל לקוחות ראשי ומנהל מכירות עולמי באריסטה

מני ריבלו, מנהל לקוחות ראשי ומנהל מכירות עולמי באריסטה. צילום: ניב קנטור

"כאשר ארגונים חושבים על מסע דיגיטלי, הם חושבים על הרמה האפליקטיבית, ושוכחים כי יש לטפל גם ברמת הרישות. ארגונים נדרשים לתשתיות תקשורת פתוחות, גמישות, בעלות יכולת גידול עם היתרונות של ענן לכאורה, ולא פחות חשוב, ניראות לאורך כל הדרך – וזה מה שאנו מספקים לשוק", כך אמר מני ריבלו, מנהל לקוחות ראשי ומנהל מכירות עולמי באריסטה.

ריבלו היה דובר המפתח בכנס הלקוחות השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם אושן בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום.

צילום ועריכת ווידאו: ליטל רובינשטיין

בין כלל האתגרים של מנהלי התקשורת הארגוניים, אמר ריבלו, "עומד הרצון והצורך בזמינות של המערכת. מטבע הדברים, אנשי ה-IT בארגונים מביטים על השכבה האפליקטיבית – ולא על התקשורת. אלא שאם התפעול של התקשורת לא יהיה מיטבי, עם שרידות וביצועים, כלל המערכות לא יעבדו כיאות. לכן, ארגונים נדרשים לזמינות, אמינות ולניראות ברמת התקשורת. עליהם לדעת מה עובר ברשת, מה קצב התעבורה, עם יכולת לנהל ציוד תקשורת רב, תוך ניצול מינימלי של כוח אדם מקצועי. לכן, ההיבטים של התיזמור והניהול, לצד האוטומציה, הם בעלי חשיבות מרכזית למענה של הצורך לצמצום העלויות. לאריסטה יש את היכולת לנהל ציוד תקשורת רב, עם כוח אדם מקצועי מצומצם בהיקפו".

נתח שוק של 18.4% בעולמות הרישות בדטה סנטר,

אריסטה, אמר ריבלו, "עונה לאתגר של עידן הדיגיטל, אשר מחייב ארגונים לערוך התאמות עסקיות וטכנולוגיות רבות. היא תומכת באתגרים הטכנולוגיים-תשתיתיים הקשורים לטרנספורמציה הדיגיטלית שארגונים נדרשים לבצע. נקודה נוספת שמבדלת את אריסטה בשוק, היא בהיותה חברה שנולדה בענן ומספקת ללקוחות הארגוניים את היתרונות שבענן – גמישות תפעולית, יכולת גידול, וניהול סביבות תקשורת הטרוגניות".

כך, אמר, "יותר מ-20 מיליון מבואות (פורטים) שלנו מוטמעים בדטה סנטרים של 5,600 הלקוחות הארגוניים שלנו. בשנים האחרונות חווינו צמיחה גדולה בשוק הבינלאומי. אריסטה אוחזת בנתח שוק של 18.4% בעולמות הרישות בדטה סנטר, ובנתח שוק של 40.7% במבואות בקצב של 100 גיגה לשניה. שווי השוק של החברה צמח ועומד כיום על כעשרים מיליארד דולרים. גרטנר ופורסטר קבעו שאנו מובילים בעולם ציוד התקשורת בדטה סנטר".

לשם הרחבת ההיצע של החברה בעולם התקשןורת, ציין ריבלו, "ערכנו שתי רכישות. האחת, METAMAKO המספקת השהייה נמוכה לנתבים, לטובת ביצועים גבוהים ברמה האפליקטיבית. השניה, של מוג'ו (Mojo Networks), המספקת פתרון Wi-Fi המנוהל ומנוטר בענן, המכונה Wi-Fi קוגנטיבי. הרכישה מתווה את המשך דרכה של החברה: כניסה שלנו לתחום הקמפוס LAN. שילבנו את הפתרון של מוג'ו עם מערכת ה-Cloud Vision שלנו, לניהול, מיכון וניטור (streaming telemetry) הדטה סנטר והקמפוס של הלקוחות הארגוניים".

"רישות ענן", הסביר ריבלו, "זה לא ענן ציבור אלא מימוש העקרונות והיתרונות הטמונים בענן – בשכבת הרשת בארגונים. אנו 'עוקבים' אחר השרתים, כי איפה שהם נמצאים, שם יהיו עומסי העבודה, האפליקציות והאחסון. השרתים הולכים לענן, לארגונים יש פחות שרתים אצלם ויותר שרתים בענן, ולשתי צורות העבודה הללו נדרש פתרון תקשורתי שייתן מענה לאתגרי הגידול בתעבורה, הצורך בעוד ביצועים ולצמצום עלויות".

כך, הסביר, "בקרב ספקיות הענן הגדולות בעולם, כוח אדם מקצועי מועט בהיקפו מנהל אלפי ועשרות אלפי מתגים ונתבים. הציוד של אריסטה מוטמע בשבע מתוך שמונה ספקיות הענן הגדולות בעולם. צוותי הפיתוח של אריסטה עובדים עם הלקוחות הללו באופן הדוק. כך, למשל, אריסטה פועלת לפיתוח מוצרים של פייסבוק ומיקרוסופט".

"ארגונים נדרשים לעבור לדור הבא של הרישות", סיכם ריבלו, "עליהם לעבור מהרישות המסורתי שלא ניתן לגידול, למערכות דוגמת שלנו, המספקות יכולות גידול עם חיזוי ביצועים, עם מערכת הפעלה אחת – עם פשטות, חוסן, ניהול אוטומטי ולא ידני, עם ארכיטקטורה פתוחה, בלא צורך להינעל על ידי הספקיות. אנו מספקים פי 10-40 יעילות של העלויות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים