טופ גרופ רוכשת את QM7 ב-2.4 מיליוני שקלים

הנרכשת מתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול משימות ותהליכים ארגוניים רכים ● איל ברנע, מנכ"ל טופ סולושיינס: "הרכישה תרחיב את סל פתרונות התוכנה שלנו לניהול תהליכים פנים ארגוניים"

רכישה. צילום אילוסטרציה: BigStock

טופ גרופ רוכשת את QM7, אשר מתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול משימות ותהליכים ארגוניים רכים. היקף העסקה עומד על 2.4 מיליון שקלים.

הנרכשת הוקמה על ידי יגאל ברומר, המשמש בה כסמנכ"ל חדשנות. בין לקוחות QM7 נמנים התעשיה האווירית, שופרסל, רכבת ישראל ועוד.

האב המאפשר לגורמים ניהוליים ולצוות הביצוע להיות מסונכרנים

בשונה מהתהליכים המנוהלים במערכות ERP, תהליכים רכים באים לידי ביטוי בדוא"ל, ביומן, בסיכומי שיחה, דיונים ועוד. QM7 משמשת כ-האב אשר מאפשר לגורמים ניהוליים וצוות הביצוע להיות מסונכרנים בסביבת העבודה הטבעית שלהם – הדואר האלקטרוני. התוסף והמערכת של QM7 משולבים בצורה אינטגרטיבית בסביבת אופיס של מיקרוסופט.

בעקבות הרכישה יצטרף צוות המומחים של QM7 למרכז הפיתוח של טופ סולושיינס. לרוכשת יותר מ-1,200 לקוחות ארגוניים בתחומי התעשייה, הנדסה ותשתיות, תקשורת, בנקאות ופיננסים, בטחון והמגזר הציבורי.

איל ברנע, מנכ"ל טופ סולושיינס, אמר כי "הרכישה תרחיב את סל פתרונות התוכנה שלנו לניהול תהליכים פנים ארגוניים. נספק לשוק את הפתרון המלא והטוב ביותר לניהול משימות, דיונים ופרויקטים". ברומר הוסיף כי "הרכישה של החברה מהווה הזדמנות ללקוחות QM7 לקבל יכולות לפתח את המערכת שלנו ואת הפתרונות המשלימים למערכת".

מיכאל ברלין, משנה למנכ"ל החברה ומנהל פעילות ניהול משימות ו- GRC, ציין כי "אנו מציעים פתרונות שונים לניהול תהליכים ארגוניים מורכבים, מתהליך גיוס והערכות עובדים, סקרים רציפים לשיפור תהליכי איכות השירות והמכירה, פתרונות לעולם ה-GRC, בקרות, איכות ורגולציה. השילוב בין Action Base, המערכת שלנו – עם זו של QM7 יביא לכך שהלקוחות הארגוניים המשותפים שלנו יוכלו ליהנות מכל העולמות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים