אלירן מלכי, וראסיטי: 2010 תתאפיין בריבוי פרויקטי תשתיות IT

"וראסיטי חשה את ההתעוררות בדרישה לפרויקטים מצד כל סוגי הלקוחות, מחברות הזנק ועד לארגונים גדולים", אמר מלכי, מנכ"ל משותף בחברה ● לדבריו, "השותפות שלנו עם אורקל חזקה כיום מתמיד; קיבלנו לפני יותר משנה תואר של שותף פלטיניום ונבחרנו כאחד מה-VAD הטובים בעולם, בשל הערך הרב שאנחנו מספקים ללקוחות אורקל"

"בשנת 2009, ארגונים השקיעו פחות בתשתיות המיחשוב שלהם, באופן טבעי. כיום אנחנו מבחינים בהתעוררות של השוק ובדרישה לפרויקטים בעולם תשתיות ה-IT. להערכתי, השנה שהחלה תהיה כזו המתאפיינת בריבוי פרויקטי תשתיות מבוססות טכנולוגיות מתקדמות", כך אמר אלירן מלכי, מנכ"ל משותף ב-וראסיטי.

מלכי פתח את כנס Veracity Extreme Day 2010. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') בבית הירוק בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 חברות הזנק – לקוחות החברה. בכנס הוצגו טכנולוגיות אורקל (Oracle) החדשות.

לדברי מלכי, החברה חשה את ההתעוררות בדרישה לפרויקטים מצד כל סוגי הלקוחות, מחברות הזנק ועד לארגונים גדולים. בעולם התשתיות, ציין, "מדובר בתחום בו אורקל ממשיכה להוביל. טכנולוגיות אלה מאפשרות ללקוחות לגדול מהר מאוד ביכולות ה-IT שלהם, תוך התייעלות משמעותית ותשלום על פי גידול בשימוש. פתרונות הזמינות, אבטחת מידע ויכולות ההרחבה מהווים תשתית חזקה מאד, אשר מאפשרת ללקוחות להסתמך עליה לאורך זמן".

מלכי ציין, כי בשל ההשקעה הגדולה של החברה בצוות המקצועי שלה ובהכשרות, יש באפשרותה להציע מחויבות ללקוחות ויכולת תמיכה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. "וראסיטי מובילה בעולם תשתיות התוכנה, ולכן אנחנו חשופים לפתרונות אורקל בתשתיות", אמר.

בהתייחסו למצב הכלכלי, אמר מלכי, כי "וראסיטי חרטה על דגלה לספק פתרונות שמשפרים את היעילות של מערך ה-IT ומניבים לארגונים חיסכון כלכלי מיידי. כל פלטפורמת המוצרים והשירותים שלנו, כמו אלה של אורקל, משפרים ללקוח את היעילות ומביאים לחיסכון מיידי תוך השבחת מערך ה-IT". הוא הוסיף, כי "כמפיצים בעלי ערך של אורקל, VAD, אנחנו מספקים את שירותינו כעת ליותר לקוחות. אנחנו יודעים לספק לארגונים פתרונות של אורקל במחיר, בהטמעה ובמבנה הנכונים, כך שיחסכו לארגון סכומים גבוהים מאוד".

מלכי סיכם באמרו, כי "השותפות שלנו עם אורקל חזקה כיום מתמיד. קיבלנו לפני יותר משנה תואר של שותף פלטיניום ונבחרנו כאחד מה-VAD הטובים בעולם, בשל הערך הרב שאנחנו מספקים ללקוחות אורקל. מיצבנו את עצמנו כחברה המובילה בטכנולוגיות רבות, ביניהן כל תשתיות אורקל".

משה חורב, מנכ"ל אורקל ישראל וסגן נשיא באורקל העולמית, בירך את באי הכנס וציין, כי "וראסיטי היא זרוע הביצוע של אורקל בישראל. בעולם ובארץ אנו רואים את הפעילות מול מפתחי הפתרונות מבוססי אורקל כנכס. חשוב לסייע ללקוחות הישראלים למצות את מלוא הפוטנציאל הטכנולוגי הגלום בהם, תוך שימוש בפלטפורמת הטכנולוגיה של אורקל. זה חלקנו הצנוע בקידום התעשייה הטכנולוגית הישראלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים