אלי אחי מרדכי, החברה לאוטומציה: "פורום המנמ"רים בשלטון המקומי הוא שותף טבעי שלנו"

"חבריו של הפורום מייצגים, למעשה, את בעלי המניות שלנו, ואני רואה חובה לעצמי להיעזר בהם בתכנון כל תהליכי העבודה והפיתוחים העתידיים שלנו", אמר אחי מרדכי בראיון לאנשים ומחשבים - ראיון ראשון מאז היכנסו לתפקיד ● הוא הוסיף, כי "אחת המשימות שלי היא לשכנע את הרשויות שעבדו איתנו בעבר לחזור ולעבוד איתנו; מבחינתי, זו חזרה הביתה במלוא מובן המילה"

"פורום המנמ"רים בשלטון המקומי הוא השותף הטבעי של החברה לאוטומציה, וחבריו מייצגים, למעשה, את בעלי המניות שלנו. אני רואה חובה לעצמי להיעזר בהם בתכנון כל תהליכי העבודה והפיתוחים העתידיים שלנו", אמר אלי אחי מרדכי, המנכ"ל החדש של החברה, בראיון לאנשים ומחשבים. מדובר בראיון ראשון שנתן אחי מרדכי מאז שנכנס לתפקידו בתחילת החודש.

אחי מרדכי משתתף בכנס השנתי של המנמ"רים ברשויות המקומיות, שמתקיים בימים אלה במלון ליאונרדו בים המלח. הכנס החל אתמול (א'), בהשתתפות 150 מנמ"רים מכל הרשויות וכן החברות הגדולות בענף המספקות פתרונות מיחשוב לשוק המוניציפלי. אחי מרדכי מקיים בכנס פגישות אישיות עם המנמ"רים ושומע ממקור ראשון את הבעיות המטרידות אותם, וכן את ההרצאות שלהם, המציגות פרויקטים שנעשו בשלטון המקומי.

"אני פוגש כאן אוסף בלתי נדלה של מאגר מוחות, ידע, ניסיון ויישומים שאני רואה חובה לעצמי לשתף איתם פעולה וללמוד מהם הרבה דברים", אמר.

אחי מרדכי הוסיף, כי הוא לומד בימים אלה את כל המערכות הטכנולוגיות של החברה לאוטומציה, וממפה את הצרכים העתידיים של החברה לגבי פיתוח והשירותים שהיא נותנת לרשויות המקומיות.

באשר לתחרות שמתפתחת בשוק המוניציפלי אמר אחי מרדכי, כי הוא מודע לה. "אני רואה בתחרות הזו דבר חיובי ביותר שממריצה אותי להיות טוב יותר מאחרים", ציין. לדבריו, "אחת המשימות שלי היא לשכנע את הרשויות שעבדו איתנו בעבר לחזור ולעבוד איתנו. מבחינתי, זו חזרה הביתה במלוא מובן המילה".

עוד אמר המנכ"ל החדש של החברה לאוטומציה, כי "אחד הדברים שהפתיעו אותי לטובה כאשר נכנסתי לתפקיד הוא הרמה הטכנולוגית הגבוהה של העובדים בחברה. גיליתי אנשים מוכשרים, שרואים את החברה לאוטומציה הרבה יותר מאשר מקום עבודה, אלא כבית השני שלהם. זה נכס שצריך לטפח אותו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אייל

    בתור התחלה,שיתוף פעולה עם המנמרים עובדי אוטומציה הנמצאים ברשויות, החברה מנותקת לגמרי מהשגרירים שלה בשטח. יחס של מנהלים כמו מר אבי וגנר לעובדים כאילו הנממרים מועסקים בחברת כח אדם ולא עובדים הנמצאים בחזית.

  2. צחי

    הגיע הזמן שכוח העבודה המוכשר הזה יקח דוגמא אישית ממה שנעשה במשרדי ההמשלה, ובתחום הממשל הזמין, ויעזור לאזרחים ולרשויות לשפר את רמת שיתוף הפעולה להעלאת רמת החיים. זה בידים שלנו. ליצור סטנדרט אחיד ובסיס תחרותי הולם לשירות הציבורי על מנת לאפשר לו לצמוח ולנהל את ענייני המדינה.

אירועים קרובים