יעל תוכנה ומערכות מונתה למפיצה מורשית של גוגל אפליקיישנס

שיתוף הפעולה בין החברות נוצר על מנת לעודד שימוש בטכנולוגיית מיחשוב ענן, המתאפשרת כתשתית לשולחן העבודה של העתיד - כך נמסר מיעל ● השירות שהן מציעות מאפשר לארגונים שימוש באי-מייל, יומן, ניהול מסמכים וניהול אתרים - הכול בתצורת ענן, ללא צורך בתשתיות מיחשוב מקומיות ובקונפיגורציה פשוטה

יעל תוכנה ומערכות הודיעה, כי מונתה כמפיצה מורשית של גוגל אפליקיישנס (Google Applications). מהחברה נמסר, כי שיתוף הפעולה נוצר על מנת לעודד שימוש בטכנולוגיית מיחשוב ענן, המתאפשרת כתשתית לשולחן העבודה של העתיד.

השירות שמציעות החברות מאפשר לארגונים שימוש באי-מייל, יומן וניהול מסמכים ואתרים – הכול בתצורת ענן, ללא צורך בתשתיות מיחשוב מקומיות ובקונפיגורציה פשוטה.

יעל הפיצה כבר יישום ארגוני ראשון ללקוחותיה, המשלב את שירותי המיפוי של גוגל עם שירותי תובנה עסקית מבית Spotfire – חברה שיעל מייצגת אותה.

עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות התוכנה של יעל, אמר, כי "מיחשוב הענן יהווה את נקודת הגישה הראשונה והראשית של המשתמשים – הן הפרטיים והן המוסדיים – לשירותי המיחשוב, שמרביתם יעברו עם השנים לענן. המשתמשים בשירות של גוגל (Google) יוכלו לקבל תמיכה וזמינות רבה יותר מהמשתמשים בגרסא החינמית וכן שימוש בד ומיון פירוט של בעל שם החברה".

הוא הוסיף, כי "השימוש בשירותי הענן של גוגל הוזיל עלויות באופן משמעותי וקיצר את זמן הפיתוח, וכן סייע למיקוד הפרויקט בפתרון העסקי ולא בתשתיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים