החל מהשבוע: עיצוב חדש לדף הבית של מיי-ספייס

צעד זה של הרשת החברתית הוא שלב ראשון במהלך של שינוי מהותי בעיצובה, שיימשך מספר חודשים, ואולי אפילו שנה ● השינוי אמור לכלול, מעבר למראה החדש של דף הבית, מערכת ניווט חדשה, מסך חדש לעריכת הגדרות המשתמש, עדכון למנוע החיפוש הפנימי ושימוש טוב יותר בנגן המדיה הקיים באתר

הרשת החברתית מיי-ספייס (MySpace) עתידה להעלות השבוע עיצוב חדש לדף הבית שלה, כשלב ראשון במהלך של שינוי מהותי בעיצוב האתר. מהלך זה אמור להימשך מספר חודשים, ואולי אפילו שנה. השינוי אמור לכלול, מעבר למראה החדש של דף הבית, מערכת ניווט חדשה, מסך חדש לעריכת הגדרות המשתמש, עדכון למנוע החיפוש הפנימי ושימוש טוב יותר בנגן המדיה הקיים באתר.

לדברי החברה, "מדובר ביותר ממתיחת פנים קוסמטית. אנחנו משנים את הדרך שבה אנשים מתקשרים עם האתר והמותגים שבו".

ג'ייסון הירשהורן, הנשיא המשותף של מיי-ספייס, אמר בראיון לבלומברג (Bloomberg), כי המטרה במהלך זה היא לחזור לשורשים של האתר ולשפר את מאפייני המוזיקה, הסרטים והמשחקים שהוא מציע. כך, למשל, יוכלו המשתמשים ליצור רשימות השמעה שמבוססות על שירים שמשתמשים אחרים משתפים בזרם העדכונים שלהם. הם אף יוכלו להכין רשימות של סרטוני וידיאו, כולל קדימונים למשחקים.

"המוצר שלנו לא היה במעמד שווה עם כמה מהמתחרים שלו", הוסיף הירשהורן. "לא עשינו עבודה ממש טובה בהפיכתו למקום שימושי". כמו כן, ציין הירשהורן שהמטרה היא לשמור על מאגר המשתמשים של האתר, שמוערך בכ-110 מיליון. לאחר מכן, ינסו במיי-ספייס להחזיר אליה גולשים שנטשו את הרשת החברתית לטובת המתחרה הגדולה, פייסבוק (Facebook).

רוב משתמשי מיי-ספייס, כ-70 מיליון, הם מארצות הברית. נתון זה משקף ירידה של 8% לעומת ינואר 2008. באותה התקופה כמעט הכפילה פייסבוק את מספר החברים בה בארצות הברית בלבד לכדי 112 מיליון – יותר מכלל החברים במיי-ספייס. דו"ח של חברת המחקר Ousell מדרג כיום את מיי-ספייס, מבחינת יעילות השימוש ברשת חברתית לצרכים שיווקיים, לא רק מאחורי פייסבוק, אלא גם במקום נמוך יותר מאלה של לינקדין (LinkedIn) וטוויטר (Twitter).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים