יאהו! ממשיכה לצנוח בשוק החיפוש: ירדה לשפל של כ-6% בלבד

מנתונים של NetApplications עולה, כי החברה איבדה בפברואר 0.07% מכוחה ברחבי העולם ● גוגל שמרה על הדומיננטיות שלה בשוק החיפוש, למרות ירידה של 0.4% ● בינג ממשיך לעלות, והגיע ל-3.39% מהשוק ● נתונים של comScore מעלים, כי יאהו! ממשיכה לאבד מכוחה גם בארצות הברית ● בנוסף, במהלך פברואר נרשמה ירידה של 5% בסך החיפושים שבוצעו בארצות הברית

יאהו! (!Yahoo) ממשיכה לאבד מעוצמתה בשוק מנועי החיפוש: לפי נתונים שפרסם האתר NetMarketShare, ששייך לחברת המחקר NetApplications, איבדה יאהו! בחודש שעבר 0.07% מכוחה, וירדה לשפל של 6.09% בלבד מהשוק ברחבי העולם. בינג (Bing), מנוע החיפוש החדש יחסית של מיקרוסופט (Microsoft), רשם, לעומת זאת, עלייה של יותר מ-0.2% ל-3.39% מהשוק. גוגל (Google) איבדה 0.4% מנתח השוק שלה, לאחר שבינואר האחרון הגיעה לשיא של 85.78%.

בנוסף, מנתונים של חברת המחקר ComScore עולה, כי יאהו! איבדה 0.2% מכוחה בשוק החיפושים האמריקאי, והגיעה לנתח שוק של 16.8% לעומת 17% בינואר. לעומתה, ממשיכה גוגל (Google) לשמור על כוחה בשוק זה בארצות הברית, ואף עלתה ב-0.1% ל-65.5%. בינג ממשיך לחזק את כוחו, ונתח השוק שלו עמד בפברואר על 11.5% – שתי עשיריות האחוז יותר מאשר בינואר.

נתון מפתיע שמציג הסקר הוא שבמהלך פברואר הייתה ירידה יחסית גדולה של 5% בסך החיפושים שבוצעו בארצות הברית לכדי 14,472 מיליארד. הירידה התפרסה על פני כל האתרים שבדקה החברה. אחוז השינוי לרעה ביאהו! היה גדול יותר מאשר בגוגל ובבינג.

ניתן למצוא את הסקר המלא של comScore כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים