בבילון: ההכנסות גדלו ב-32%, אך הרווח הנקי ירד בשיעור דומה

החברה פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון הרביעי של 2009 ולשנה כולה, מהן עולה, כי הכנסותיה הרבעוניות הסתכמו ב-25.9 מיליון שקלים, אך הרווחים הצטמקו לכדי 2.7 מיליון בלבד ● ב-2009 כולה עמדו הכנסותיה של בבילון על 88.6 מיליון שקלים - גידול של 31.5% לעומת 2008 ● אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון: "סיימנו שנה מוצלחת בתקופה מאתגרת במיוחד"

תביעת ענק. בבילון

בבילון פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון האחרון של 2009 ולשנה כולה. במהלך הרבעון המדווח גדלו הכנסות החברה ב-32%, והסתכמו ב-25.9 מיליון שקלים, לעומת 19.6 מיליון ברבעון האחרון של 2008; יחד עם זאת, רווחיה של בבילון בתקופה זו קטנו ב-32.5% והסתכמו ב-2.7 מיליון שקלים, לעומת ארבעה מיליון ברבעון המקביל אשתקד. יצוין, כי חלק גדול מהירידה ברווחיות – כ-1.7 מיליון שקלים – יש לייחס לתשלומי מס של החברה.

הרווח הגולמי של בבילון עמד ברבעון המדווח על 23.6 מיליון שקלים – עליה של 33.3% לעומת 17.7 מיליון ברבעון הרביעי של 2008. הרווח התפעולי הסתכם ב-4.3 מיליון שקלים – עליה של 7.5% לעומת ארבעה מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.

ב-2009 כולה רשמה החברה הכנסות של 88.6 מיליון שקלים – עליה של 31.45% לעומת 67.4 מיליון ב-2008. 61.6 מיליון שקלים הכניסה החברה ממכירת תוכנה – צמיחה של כ-7% לעומת 57.8 מיליון ב-2008. פרסום ושיווק באינטרנט הכניסו לבבילון כ-27 מיליון שקלים ב-2009 – זינוק של 181% לעומת 9.6 מיליון בשנה הקודמת. הרווח הגולמי השנתי הסתכם ב-79.1 מיליון שקלים – עליה של 34.98% לעומת 58.6 מיליון בשנה הקודמת.

מנכ"ל החברה, אלון כרמלי, קיבל ב-2009 חבילת שכר בשווי 2.149 מיליון שקלים – גידול של 34.99% לעומת 1.592 מיליון ב-2008. נדב גרשון, המשנה למנכ"ל, הסתפק ב-1.137 מיליון שקלים – עליה של 19.81% לעומת 949 אלף שקיבל ב-2008.

אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון: "סיימנו שנה מוצלחת בתקופה מאתגרת במיוחד. השנה הוספנו מספר מוצרים משלימים לסל שלנו, ועברנו למודל מנוי חדשי. מנועי הצמיחה העיקריים היו מוקד המכירות והפרסום המקוון. אני צופה לחברה המשך צמיחה בהכנסות וברווחים גם בהמשך הדרך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים