מיהן החברות המובילות בישראל בעולמות הגנת הסייבר והרישות?

STKI: שוק רכיבי אבטחת המידע, רישות ו-VoIP בישראל, יצמח ב-3.5% השנה ויעמוד על 434 מיליון דולרים ● מיהן החברות המובילות בשוק?

עשור של סייבר. אילוסטרציה: BigStock

שוק רכיבי אבטחת המידע, רישות ו-VoIP בישראל, עמד בשנה החולפת על 419 מיליון דולרים, והוא צפוי לצמוח ב-3.46% ולעמוד על 434 מיליון דולרים, כך לפי חברת המחקר STKI.

את שוק הרישות מובילה סיסקו, ולאחריה ניצבות ג'וניפר ו-HPE. בהיבט המקומי, את שוק ה-VAR, משווקות-מפיצות בעלות ערך מוסף, מובילה בינת, ולאחריה: מלם תים, בזק בינלאומי וטלדור.

את שוק התקני אבטחת המידע מובילה צ'ק פוינט, ולאחריה ניצבות פורטינט, פאלו אלטו ו5F. בראש שוק המפיצות של התקני אבטחת מידע ניצבת בינת, ולאחריה ניצבות, בסדר יורד: אמת מחשוב, מלם-תים, בזק בינלאומי, 2BSecure מבית מטריקס וסלקום.

את שוק יצרניות ציוד של קול סנטר ו-VoIP מובילה סיסקו, כאשר אחריה מדורגות אווייה, נוקיה (אלקטל לוסנט), פוליקום, ג'נסיס, מיטל ו-ורינט. את המפיצות בתחום בשוק המקומי מובילה בינת ולאחריה, י.א. מיטווך, טלדור, בזק בינלאומי, מלם-תים, מטריקס, מגל קום וגטר טק.

שוק תוכנות אבטחת המידע עמד בשנה החולפת על 224.1 מיליון דולרים. השנה הוא צפוי לחוות גידול של 2.19% ולהגיע ל-229 מיליון דולרים. את התחום מובילה, כצפוי, סימנטק, ולאחריה ניצבות: יבמ, Forcepoint, טרנד מיקרו, צ'ק פוינט, סיסקו וסייבר ארק. בראש ספקיות התוכנה המקומיות ניצבת אמת מחשוב, ולאחריה: בינת, מלם-תים, 2BSecure מבית מטריקס, ווי-אנקור מקבוצת חילן, אמן, One1, טלדור וסלקום.

את תחום שירותי אבטחת מידע מנוהלים, SIEM, מובילה 2BSecure מבית מטריקס, ולאחריה ניצבות, בסדר יורד: אמת מחשוב, טראסטנט, ווי-אנקור מקבוצת חילן, ובזק בינלאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים