הושקה פעילות פנסוניק בישראל תחת תדיראן

החברה השיקה את הפעילות, שתתקיים תחת תדיראן טלקום, לאחר שרכשה אותה מיורוקום ● "אין לי ספק שעשינו את הפעילות הנכונה עם הגוף הנכון בזמן הנכון, על מנת להחזיר עטרה ליושנה", אמר משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום

11/04/2019 16:24
תדיראן טלקום

תדיראן טלקום השיקה היום (ב') את פעילות פנסוניק בישראל תחת תדיראן טלקום ישראל. האירוע נערך במלון רויאל ביץ' בתל אביב בנוכחות עשרות מבכירי החברה, שותפיה ולקוחותיה, בעקבות רכישתה באחרונה של תדיראן את פעילות פנסוניק בישראל מידי יורוקום, שהייתה נציגתה בארץ מאז 1986.

לדברי משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום, בראיון לאנשים ומחשבים, "יש כמה סיבות מרכזיות מבחינתה של תדיראן לרכישת פעילות יורוקום של פנסוניק בישראל. הסיבה המרכזית היא העובדה שלמעשה יורוקום אחזה בתיק לקוחות נתון ויפה. כתוצאה מכניסת יורוקום לקשיים, כמות גדולה של לקוחות הגיעה למצב לא סימפטי. כחברה שהבסיס שלה במתן שירות, הייתה זו יכולתנו לקלוט את פעילות פנסוניק אצלנו. מעבר לכך, קיבלנו ערכים משמעותיים: הראשון הוא קשר עם מפיץ גדול ומשמעותי עם יכולות מוכחות בכל העולם. זה מאפשר לנו להפיץ פורטפוליו רחב יותר של מוצרים ושירותים, בעיקר בתחומים שעד היום לא התעסקנו בהם. עד היום התעסקנו בתחום הבינוני-גבוה, ואילו עיקר החוזק של פנסוניק היה בתחום הנמוך, כך שנוצרה סינרגיה בתחום שלא התעסקנו בו קודם. כמו כן לא הייתה בעיה בהליך הרכישה מבחינה רגולטורית".

"היתרון השלישי", הוסיף, "הוא היכולת להרחיב את צינורות ההפצה שלנו. אם עבדנו עד כה בערוץ הפצה ישיר, למעשה בעצם העובדה שרכשנו את הפעילות נוכל להרחיב מכך בעזרת צינורות הפצה חדשים. נדע למנף זאת לא רק על ציוד פנסוניק אלא על מגוון מוצרים ושירותים. אנו רואים בפעילות פעילות משלימה, סינרגטית, שתאפשר לנו לצמוח גם מיזוגית וגם פנימית".

משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום. צילום: יח"צ

משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום. צילום: יח"צ

לדברי מודי אזולאי, סמנכ"ל הנדסה ופיתוח עסקי בתדיראן, "אנחנו עכשיו מקימים את הפעילות בארץ של פנסוניק לאחר המעבר אלינו עם מגוון גדול של מוצרים. אחד היתרונות של פנסוניק הוא מגוון המוצרים שלה, היכולת לתת פתרון תקשורת מתקדם גם ללקוחות קטנים עם צרכים בסיסיים וגם לארגון גדול עם פתרונות יותר מורכבים, החל ממוקד טלפוני, שילוב של ממשקים במערכת CALL CENTER, ממשק תקשורת אחיד ועוד. המוצרים מאפשרים שילוב של כל האמצעים התקשורת באמצעות ממשק תקשורת אחיד. היכולות של פנסוניק בשילוב היכולות של תדיראן מאפשרות שילוב מנצח מבחינת פיתוח, התאמה לשוק הישראלי, הרחבת השוק ועוד".

"בין המוצרים החדשים שלנו למשל, יש מערכת חכמה לענף המלונות המאפשרת קישור למערכות הניהול של המלון. כך לדוגמה כשלקוח מתקשר המענה ניתן לו ומשתנה בהתאם לשפה שלו. אם הוא עושה צ'ק אין בצרפתית הוא ישמע הודעות בצרפתית וכדומה. יש לנו אפליקציות לבתי אבות, מערכות הקלטה, קישור למערכות CRM ועוד. ישנו גם שילוב עם הסלולר המאפשר שיחות וניהול של כל דבר, כאילו אתה נמצא במשרד רק מהנייד ועוד. היתרון הוא לא רק למכור מערכת אלא למכור פיתרון שלם גם מבחינת הפיתוח", הוסיף אזולאי.

תדיראן הינה חלק מקבוצת אפקון הכוללת הן חברות פרטיות והן חברות ציבוריות ביניהן מספנות ישראל, נדל"ן שיר שלמה ואחרות. בחברה מועסקים כיום כ-5,000 עובדים.

בחודשים הקרובים צפויה הקבוצה לחנוך בשיתוף אינטל בניין חכם ראשון מסוגו בעולם בדרך שלמה מלצר שבפתח תקווה, הכולל מערכות בקרה, אוטומציה, בטחון, ניהול חניונים ועוד מהמתקדמות ביותר.

כמו כן פיתחה הקבוצה מערכות לטעינה חשמלית של רכבים. לדברי ישראל רייף, יו"ר קבוצת אפקון, פיתוח זה מאפשר "טעינה של מאה ק"מ בחמש דקות".

"אין לי ספק שעשינו את הפעילות הנכונה עם  הגוף הנכון בזמן הנכון על מנת לקחת הפעילות קדימה ולהחזיר עטרה ליושנה", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים