One1 הטמיעה מערכת של ג'טרו בוויזה כ.א.ל בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

המערכת הוטמעה במסגרת פרויקט לאיחוד רשתות מאובטח, שיאפשר גלישה מאובטחת למאות משתמשים בחברה ● זו תיעשה על גבי תשתיות טרמינל של מיקרוסופט בחוות שרתים מבודדת וייעודית ● היא מתבצעת מחוץ לרשת הארגון ומציגה רק העתק דמוי וידיאו של התוכן המקורי שברשת האינטרנט

One1 הטמיעה מערכת של ג'טרו (Jetro) בוויזה כ.א.ל., במסגרת פרויקט לאיחוד רשתות מאובטח. הפרויקט החל ביולי 2009 והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט, תתאפשר גלישה מאובטחת עבור מאות המשתמשים בוויזה כ.א.ל באמצעות פתרון Jetro Secure Browsing. הגלישה תיעשה על גבי תשתיות טרמינל של מיקרוסופט (Microsoft) בחוות שרתים מבודדת וייעודית. כך, הגלישה עצמה מתבצעת מחוץ לרשת הארגון ומציגה רק העתק דמוי וידיאו של התוכן המקורי שברשת האינטרנט. הפתרון שקוף לחלוטין למשתמש, ומעניק חוויית גלישה זהה.

אנטולי ויסמן, מנהל מחלקת תשתיות בוויזה כ.א.ל, אמר, כי "בשל הטמעת הפתרון, הצלחנו להתגבר על האתגרים שעמדו בפנינו בשל פיצול הרשתות. האצנו את הפעילות העסקית ואפשרנו למשתמשים ברשת לבצע את פעילותם השוטפת בצורה פשוטה, אחידה ושקופה לחלוטין, תוך אבטחת מידע מרבית". הוא הוסיף, כי "השגנו חיסכון משמעותי בעלויות התחזוקה, ניהול של תשתית ורשת כפולה, שיפרנו את חוויית וכעת אנו מאפשרים שימוש באמצעים ניידים". לדברי ויסמן, "יישום הפתרון חסך את הצורך לגשת למחשב נפרד, על מנת לצאת לרשת החיצונית, ופתח בפני המנהלים והעובדים עולם חדש של אפשרויות עסקיות".

צור יהב, סמנכ"ל תחום ג'טרו בחטיבת התוכנה של One1, ציין כי "הפתרון מספק מענה ייעודי לתקנות של המפקח על הבנקים והביטוח לגלישה מאובטחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים