אקווה סקיוריטי גייסה  62 מיליון דולר

פיתחה טכנולוגיה להגנה על יישומים מבוססי קונטיינר ופונקציות Serverless ● ההשקעה תאפשר לחברה  להרחיב את הפלטפורמה ואת נוכחותה בשוק

דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד שותף של אקווה.צילום: דיויד גארב

אקווה סקיוריטי, שפיתחה טכנולוגיה להגנה על יישומים מבוססי קונטיינר ופונקציות Serverless, הודיעה היום כי השלימה סבב גיוס שלישי של 62 מיליון דולר.  הגיוס מובל על ידי קרן Insight Partners. המשקיעים הקיימים באקווה – לייטספיד, M12 (קרן ההשקעות של מיקרוסופט), TLV Partners, ושלמה קרמר – השתתפו גם הם בסבב הנוכחי. הגיוס האחרון מביא את סך גיוסי ההון של אקווה ל-100 מיליון דולר.

סבב הגיוס נועד לאפשר לחברה להאיץ את צמיחתה, להרחיב את מערך השיווק והמכירות הבינלאומי, ולהגדיל משמעותית את מרכז הפיתוח של החברה בישראל. אקווה תגייס למעלה מ-50 עובדים נוספים בישראל כבר במהלך 2019.

"כמשקיעים בחברות טכנולוגיית ענן מובילות, התרשמנו מאקווה ומההצלחות המוכחות שלה כמובילת נושא האבטחה בתחום החם של קונטיינרים וטכנולוגיות ענן חדשניות", אמר ג'ף הורינג, מייסד שותף ומנהל כללי של Insight Partners. "החזון של אקווה, השקעתה בטכנולוגיות קוד פתוח, והקשרים העמוקים שפיתחה עם שותפים אסטרטגיים, יצרו הזדמנות עצומה כאשר לקוחות מאיצים את המעבר שלהם אל סביבותCloud Native . אנו מקדמים בברכה את אקווה לפורטפוליו של Insight Partners, ומצפים לראות את המשך צמיחתם".

לקוחות המקדימים לאמץ חדשנות בתחום הקונטיינרים

מאז הקמתה ב- 2015 עבדה אקווה עם לקוחות המקדימים לאמץ חדשנות בתחום הקונטיינרים כדי לספק להם אבטחה בסדר גודל ארגוני, וסייעה לארגונים להעביר את יישומיהם לסביבת ייצור (פרודקשן) באופן מאובטח. בחברה אמרו כי סבב גיוס הכספים הזה בא בעקבות הגידול המרשים של אקווה ב- 2018.

"אנו שמחים לצרף את קרן אינסייט כמשקיעים, על מנת להניע את השלב הבא בצמיחת אקווה", אמר דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד שותף של אקווה. "האימוץ של טכנולוגיות ממוקדות ענן מספק הזדמנות להגדרה מחדש של אבטחה, מתן מענה באמצעות אוטומציה למחסור הכרוני בכישורי אבטחת סייבר, ויצירת יישומים מאובטחים כבר בשלב תכנונם. עם השקעה משמעותית זאת והמיקוד שלנו בצרכי לקוחות ארגוניים וחדשנות מוצר, אנו יכולים לעשות את הצעד הבא למימוש החזון שלנו".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים