אקסנצ'ר: חברות בסין ובהודו יצליחו ליצור יתרון תחרותי – בזכות השפעתם של העובדים הצעירים שלהן
ממחקר שערכה החברה עולה, כי עובדים בני 17-24 במזרח אסיה מאמצים טכנולוגיות מהר יותר מעמיתיהם בארצות אחרות ● כך, נתגלה שעובדים במזרח אסיה משקיעים יותר זמן מעמיתיהם בשאר העולם בעיסוק בכלי תקשורת טכנולוגיים, משחק במשחקי וידיאו וגלישה בארגונים וירטואליים ● 45% מהעובדים בני 17-24 גולשים ברשתות חברתיות בזמן העבודה, בין אם הארגון אוסר זאת ובין אם לא
מחקר חדש של אקסנצ'ר (Accenture) מעלה, כי חברות וארגונים בסין ובהודו יצליחו לייצר יתרון תחרותי, בזכות השפעתם של עובדים צעירים וסטודנטים, הנחשבים למשתמשים החזקים בשירותי המיחשוב הארגוני.
מהמחקר עולה, כי בכל הנוגע לאימוץ טכנולוגיות חדשות, עובדים צעירים בכל העולם מצפים מהארגון לאפשר להם שימוש בטכנולוגיה ובמכשירים, ולא להגבילם לאלה המסופקים על ידי הארגון.
כך, עובדים חדשים וסטודנטים בסין ובהודו עוקפים בקלות את עמיתיהם בשאר העולם בשימוש בטכנולוגיה, ובעיקר אלה ממערב אירופה וארצות הברית – שם רבים מהם חשים, כי העיסוק בטכנולוגיה מצריך מהם זמן רב מדי.
בין היתר, עולה מהמחקר, כי עובדים צעירים בסין משקיעים כ-34 שעות עבודה שבועיות בממוצע בעיסוק בכלי תקשורת טכנולוגיים, לעומת ממוצע עולמי של כ-11 שעות בשבוע; הסינים משחקים כ-15 שעות שבועיות במשחקי וידיאו לעומת כשלוש שעות ברחבי העולם; הם מבלים כחמש שעות בקניות באינטרנט בהשוואה לשעה אחת בלבד בשאר העולם, וכ-5 שעות בעולמות וירטואליים לעומת כחצי שעה; המבוגרים יותר מבין הנסקרים בעולם משקיעים כשבע שעות שבועיות בממוצע בכתיבת הודעות אי-מייל בענייני עבודה לעומת ארבע שעות בקרב עמיתיהם הצעירים יותר; 45% מהעובדים בני 17-24 ענו, כי הם גולשים ברשתות חברתיות בזמן העבודה, בין אם הארגון אוסר זאת ובין אם לא; ככלל, שני שלישים (66%) מהעובדים בגילאים הללו אינם מצייתים לחוקי המדיניות הארגונית בעניין זה; 72% מהמשיבים בהודו, 52% בארצות הברית ו-45% בסין ענו, כי השימוש במכשירים וטכנולוגיות חדשניות בארגונים הוא גורם חשוב בעת קבלת ההחלטה לגבי מקום העבודה; 39% השיבו שהם משתמשים בטלפונים סלולריים שאינם נתמכים על ידי המעסיק לשם פעילויות הקשורות לעבודה.
הנתונים מבוססים על סקר שערכה אקסנצ'ר בקרב 5,600 צרכני מיחשוב ארגוני בגילאים 14-27 ב-13 מדינות בצפון ובדרום אמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק. הסקר הוא חלק ממחקר שעושה החברה בנוגע לביצועי מחשוב ארגוני, במטרה להבין טוב יותר את המניעים והאתגרים בדרך להשגת ביצועים חזקים במחלקות המיחשוב.
תגובות
(0)