הזמנה ראשונה ליצרנית הסלולר הישראלית מודו: תשווק את מכשיריה באסיה

מודו חתמה על הסכם עם החברה האסייאתית לינק, שתפיץ ותשווק בלעדית את מכשירי הסלולר שלה בדרום מזרח אסיה, בהיקף ראשוני של 38.5 מיליון דולרים ● הסכם נוסף נחתם עם טלפוניקה, שתתחיל בחודש הבא פיילוט עם מכשירי מודו במכסיקו, בארגנטינה ובצ'ילה

חברת מודו הישראלית, מפתחת ויצרנית הטלפונים המודולריים הקטנים בעולם, הודיעה אתמול (ב'), כי חתמה הסכמים עם שתי חברות סלולר בעולם. במסגרת ההסכמים, תשווק מודו את מכשיריה באסיה, ותחל בפיילוט באמריקה הלטינית.

אחד ההסכמים נחתם עם חברת לינק קומיוניקיישנס, שתשווק בלעדית את מכשיריה של מודו ואת אביזרי ה-Jacket הנלווים להם באסיה, בתחילה בפיליפינים ובהמשך במדינות נוספות באזור. ההזמנה הראשונית של לינק מסתכמת בסכום מינימלי של 38.5 מיליון דולרים, והשיווק יחל ברבעון השני של 2009. היקף השוק הפוטנציאלי באזור מוערך ב-235 מיליון משתמשים. מודו צופה הרחבה נוספת של פעילותה באסיה בחודשים הקרובים.

ההסכם עם לינק מאפשר לחברה להציע ללקוחותיה מגוון רחב של modu jackets מדגמים ועיצובים שונים. modu jackets נוספים צפויים להיות משווקים עוד השנה.

לאחר חתימת ההסכם אמר דב מורן, מייסד ומנכ"ל מודו, כי "העקרון של מכשיר סלולרי אחד שמתאים לכולם נמצא בתהליך של שינוי. מודו מאפשרת ללינק להתחרות בשוק תחרותי ביותר באמצעות הקונספט החדשני, אשר מתאים לצורכי לקוחותיהם. העתיד טמון ביכולת ההתאמה האישית של המכשיר הסלולרי למשתמש בו". לדבריו, "לינק זיהתה מגמה זאת ובחרה במודו כדי לפנות ללקוחותיה בצורה המתאימה ביותר".

הסכם נוסף שמודו חתמה עליו הוא עם חברת התקשורת טלפוניקה, להתחלת פיילוט למכשירי המודו במכסיקו, בארגנטינה ובצ'ילה – כבר בחודש הבא. טלפוניקה מציעה שירותי תקשורת סלולרית ל-150 מיליון מנויים, ב-13 מדינות בדרום אמריקה.

משפחת מוצרי מודו כוללת "לב" סלולרי זעיר, שאפשר להכניסו לתוך מגוון של מארזים – Modu jackets, או מכשירים אלקטרוניים שונים – Modu mates, שכל אחד מהם מציע בעצם מכשיר "חדש", עם חוויה שונה של תכונות ועיצוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים