אפל תאפשר למפתחים להשיק מבצעי הנחות מיוחדים למנויים
החברה כתבה למפתחים כי מעתה יוכלו להציע "חוויה חלקה למנויים דיגיטליים באפליקציות שלכם" והסבירה כי ממשקי API לרכישה מתוך היישום יספקו מעכשיו "דרך פשוטה ורבת עוצמה למשיכת מנויים חדשים, או לחידוש אוטומטי של מנוי, בכל הפלטפורמות של אפל ובכל הקטגוריות של ה-App Store"
אפל עושה שינויים במאמץ להמשיך לקיים קהילת מנויים משלמים גדולה ופעילה, שמשמעה – הכנסות למפתחים ולה. ענקית הטכנולוגיה הודיעה אתמול (ב') כי היא משחררת כלים חדשים בכדי לסייע למפתחים לשמור על הלקוחות הנוכחיים שלהם וכן לפתות מנויי עבר לשוב אל חיקם.
"אפליקציות עם מנויים שמתחדשים באופן אוטומטי יוכלו לספק מחיר מוזל ללקוחות קיימים או ללקוחות שנרשמו בעבר. הצעות המנוי יכולות לעזור לעורר מעורבות חוזרת של מנויים שביטלו את ההרשמות שלהם, או לקדם שדרוג למנוי אחר במחיר מיוחד", כתבה החברה בעדכון שפרסמה בעבור המפתחים.
החברה כתבה עוד למפתחים כי מעתה יוכלו להציע "חוויה חלקה למנויים דיגיטליים באפליקציות שלכם" והסבירה כי ממשקי API לרכישה מתוך היישום יספקו מעתה דרך פשוטה ורבת עוצמה למשיכת מנויים חדשים, או לחידוש אוטומטי של מנוי, בכל הפלטפורמות של אפל ובכל הקטגוריות של ה-App Store.
לפני השינוי העכשווי, מפתחים יכלו להציע למתעניינים רק מבצעי היכרות – כגון מחיר מיוחד או ניסיון ללא תשלום – וזאת במטרה למשוך משתמשים לרכישת מנוי בפעם הראשונה.
"אתה יכול גם להתחיל לחשוב על כיבוש לבבות ועל שדרוג הקמפיינים כך שיהיו הגיוניים בעבור העסק שלך, וכיצד כל מסע משתמש יראה", כתבה אפל בפניה ישירה לכל מפתח. "לדוגמה, לשקול את ההצעה שתהיה יעילה ביותר למשתמשים שביטלו מנוי במהלך תקופת ניסיון ללא תשלום, לעומת משתמשים שביטלו לאחר זמן שבו היו עם מנוי פעיל".
עסקאות ספציפיות ללקוחות קיימים או למנויים קודמים
הכלים החדשים יאפשרו למפתחים ליצור עסקאות ספציפיות ללקוחות קיימים או למנויים קודמים ואלו יספקו להם, להגדרת הענקית מקופרטינו, "את הגמישות ליצור מבצעים ייחודיים במטרה לגדול ולשמור על בסיס הלקוחות שלכם". החברה כתבה מפורשות שחידוש יכול לדעתה לעזור למפתחים להחזיר מנויים.
בנוסף הדגישה אפל כי גם לאחר תקופת המבצע, כשמנוי יסתיים, הוא יחודש אוטומטית במחיר הסטנדרטי.
עוד חידוש הוא שעל אף שבעבר מפתחים היו יכולים להציע רק הצעה אחת לכל מנוי, לכל תחום, כעת הם יכולים להפעיל עד 10 הצעות לכל מנוי, בכדי להבין אילו עסקאות הכי מוצלחות ונחשקות. בנוסף, מפתחי אפליקציות יקבלו החלטות לגבי ההיגיון העסקי שמאחורי כל הצעה, יבחרו מתי להציע אותה ומתי תוצג ללקוח, באילו תחומים היא תעסוק וכמה הצעות יוכל כל משתמש לממש.
לפי אפל יוכלו מפתחי היישומים גם להשתמש בכלי אימות קבלה, כדי לזהות מנויים אשר סגרו את אופציית ההתחדשות האוטומטית של המנוי, כך שיהיה ביכולתם לשלוח להם הצעות חדשות לפני סיום המנוי.
תגובות
(0)