אפל ובונו למען המלחמה באיידס

הענקית תשיק את מוצריה בצבע אדום ותתרום חלק מן ההכנסות ממכירת המכשירים המיוחדים לארגון Red למען המלחמה באיידס שמוביל סולן U2, בונו

בונו. צילום: BigStock

אפל מכינה הפתעה לחובביה: לאחר שפתרה כמה בעיות טכניות היא תשיק לקראת סוף החודש את מכשיריה בגירסה האדומה. לפי דיווחים, מכשירי ה-XS וה-XS Max יושקו לפני סוף החודש במהדורת ה-Product(RED) בעלי שלדה ממתכת, שהייתה הגורם שבגללו אפל לא השיקה את המהדורות האלה במכשירי ה-X שלה.

Red הוא ארגון צדקה שהקימו סולן U2 בונו והאקטיביסט בובי שריבר, במטרה להילחם באיידס. הארגון תורם את הכסף שהוא מגייס לקרן ה-HIV/Aids העולמית, שתורמת אותו למטרות מחקר וטיפול בחולים. אפל היא התאגיד הגלובלי הגדול ביותר שתורם לקרן העולמית. מאז ה-iPhone 7 משיקה אפל מדי שנה את מהדורת ה-Product Red ב-40 מדינות בעולם ותורמת חלק מן ההכנסות ממכירת המכשירים המיוחדים לארגון Red למען המלחמה באיידס.

לפי אתר iPhoneHacks שחשף את החידוש, ההשקה תחל בסין תחת המיתוג China Red. בשל איסורים פוליטיים, אפל מעולם לא השתמשה במיתוג ה- Product RED בסין. במדינה זו המושגים HIV, Aids והומוסקסואליות הם נושאים אסורים והמדינה מיירטת כל הודעה או טקס המכילים את המילים האלה.

סביר להניח שאפל בוחרת בסין להשקה הראשונית של המכשירים האדומים על רקע הירידה הדרמטית במכירותיה במדינה זו. בעבר השיקה אפל את המהדורות האדומות של מכשירי ה-7 וה-8 בחודש מרץ 2017 ו-2018, בהתאמה, המתאם אם השאיפה של החברה לעודד מכירות של אמצע מחזור, כך שסביר להניח הגירסאות החדשות יושקו בחודש הבא בשאר מדינות העולם.

דיווחים חדשים על גירסאות 2019 הבאות של מכשירי ה-iPhone

בתוך כך, פורסמו דיווחים חדשים על גירסאות 2019 הבאות של מכשירי ה-iPhone, שיאפשרו הטענה אלחוטית של מכשירים אחרים ויכללו סוללות גדולות יותר וזכוכית מעוממת. לפי הפרסומים, האנליסט מינק-צ'י קאו צופה כי המכשירים הבאים לא יהיו שונים בהרבה מהגירסאות העשוויות, לבד מכיסוי מזכוכית מעוממת, טכנולוגיות חדשות כמו טעינה אלחוטית בי-לטרלית, מצלמה תלת-עדשית ורצועה רחבה במיוחד לצורך מיקום נוח. קאו אף צופה כי כל המכשירים הבאים יכללו את שקע ה-Lightning ולא יועברו לשקע USB-C כפי שטוענים דיווחים אחרים. עוד הוא צופה, כי המכשירים צפויים להישאר עם מצלמת ה- TrueDepth – אם כי משופרת – והמגרעת העליונה במסך. מעניינת במיוחד היא טכנולוגיית הטעינה הבי-לטרלית, שתאפשר לטעון באופן אלחוטי באמצעות ה-iPhone אביזרים אחרים, כמו השעון, למשל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים