ליאורה שכטר מעיריית תל אביב ואבנר זיו מבנק ישראל – מנמ"רי השנה

"שכטר מובילה את הטרנספורמציה הדיגיטלית בעיר הגדולה, תוך מיקוד הקשר עם התושב", כתץבו השופטים בנימוקי החלטתם ● " זיו הוביל את אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שנעשו בשנים האחרונות בישראל"

ליאורה שכטר, סמנכ''לית מערכות מידע ודיגיטל בשירותי בריאות כללית. צילום: ניב קנטור

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו, ואבנר זיו, מנמ"ר בנק ישראל – הם הזוכים בתואר CIO of the year לשנת 2018. הפרסים לשניים הוענקו על ידי מערכת אנשים ומחשבים במסגרת טקס CIO of the year, שנערך לצד טקס מצטייני המחשוב. הטקס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') באולם אירועים LAGO בראשון לציון, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.

בנימוקים להענקת האות לשכטר, נכתב כי "היא מכהנת כמנמ"רית עיריית תל אביב-יפו החל משנת 2011. שכטר מובילה את הטרנספורמציה הדיגיטלית בעיר הגדולה, תוך מיקוד הקשר עם התושב. עבודתה כמנמ"רית כוללת, בין היתר, את הובלת המיזם המוצלח דיגי-תל – פלטפורמה דיגיטלית, המשרתת יותר מ-200 אלף משתמשים רשומים". בשנה שעברה שכטר נכללה בין 100 הנשים המשפיעות בעולם בתחום הממשל הדיגיטלי, בדירוג שערך המגזין Apolitical. שכטר גם משמשת כיו"ר פורום המנמרים בשלטון המקומי.

אבנר זיו, מנמ''ר בנק ישראל. צילום: ניב קנטור

אבנר זיו, מנמ"ר בנק ישראל. צילום: ניב קנטור

האות הוענק גם לאבנר זיו, מנמ"ר בנק ישראל, על הובלת אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שנעשו בשנים האחרונות בישראל: הקמת המערך הלאומי לשיתוף נתוני אשראי בבנק ישראל. הפרויקט, בהיקף של 130 מיליון שקלים, נכתב בנימוקים, "מסמן מהפך של ממש בכל הקשור לתחום האשראי הבנקאי בישראל".

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים